Vrolyke Disco Track

Hmmm, mijn eerlijke mening: Klinkt niet lekker (slechte mix), rommelig, en af en toe zelfs vals.

holy fuck gozer!!! deze sjit is mis! In welk programma heb je dit gemaakt? Word of Excel? Vooral het opstijgende vliegtuig vraagt veel van de luisteraar. Schaam je!
Die sample loopt ook fakking scheef:kont: :kont: :kont: :kont: :kont: :okdan:

De geluidskwaliteit en de mix zijn niet zo best (en dat heeft volgens mij weinig te maken met het feit dat een mp3tje is (of je doet iets -heeeel- erg fout)...). Die opstijgende geluiden zijn ook geen pretje om aan te horen. Vooral die alarminstallaties die je rond 2:20 (en rond de 4 minuten) je track laat verpletteren zijn NOT DONE als je het mij vraagt :D Het leadsoundje wat daarop volgt is ook wat aan de iele kant. Het leadgeluid wat je rond 3:03 gebruikt past er alweer een heel stuk beter bij. De volumeniveau's van de geluiden zijn ook niet echt optimaal.

Het klinkt op z'n betere momenten best oke (b.v rond de 3 minuten voor je die lead naar de sterren transponeert) maar ik zou er nog wel even flink mee aan de slag gaan. Ga vooral aan het werk met je mix want de volumeverhoudingen onderling zijn niet echt top).

Dat laatste 'inschenk' geluidje deed me meteen denken aan de intro van 'club soda' (Daft Punk) :)

'k Vind ni slecht,

Best wel Grappig, zeker de laatste 3 seconden

'k Denk da'k ook iets ga halen. :biertje:

Origineel geplaatst door lorenzo_shivu
Wat zijn die laatste seconden? Ben jij dat? pissend over je eigen trek heen :confused:

mWAAHahaha !!! Lachen

ik vin hem vet!!!
Prima mix..lekker gaar mixi! ;)
Doet me echt sterk denke aan de franse school.
Heerlijke offbeat stylo zit er in!

Ik vin het gewoon ecth wel cult klinken..heb je ook analoge bakken gebruikt..volgens mij wel he ;)

gr,
Chris

Thanx man,

Dat vinnik nou ook... lekker "corney"wauws is ie...

Zal een beetje uitleggen over deze track,

Die eerste "alarm-clock ???" sweep is polysix
die in het midden is SH 101
en op het laatst ( de vette) is de loco-box (analoge delay)

De "soda-club" ken ik trouwens niet, heb dit nummer afgemaakt
najaar 2004 , en dat einde is inschenken van een glas seven up.

Bedankt voor alle reacties !

Ik vind 'm best grappig, maar soms ook rommelig en erg slecht gemixt. Vooral die lage kick smeert werkelijk alles dicht. Die laatste paar seconden zijn wel grappig maar staan wel heel erg los van de rest. 't Is wel een feel good trekkie, maar door de slechte geluids en mixkwaliteit is het allemaal wat moeilijk te luisteren.

Origineel geplaatst door Barteld
holy fuck gozer!!! deze sjit is mis! In welk programma heb je dit gemaakt? Word of Excel? Vooral het opstijgende vliegtuig vraagt veel van de luisteraar. Schaam je!
Die sample loopt ook fakking scheef:kont: :kont: :kont: :kont: :kont: :okdan:

dit is fukn grappig uitgelegd,hhahahah:D

Ik vind em echt heel goed. :D

Doet me denken aan een fictieve jaren '70, amateuristische (zonder twijfel erg grappig) detectiveserie in hawaĆÆ.

Ik zou niet weten wat je er moet aan veranderen. Behalve de mix dan, want die gaat nog minder ergens naartoe dan al die opstijgende vliegtuigen.

Laatst gewijzigd:
Bepaalde replies alhier zijn werkelijk beschamend. Een serieuze post verdient serieuze comments.

Track op zich is een prima poging, er zitten goede elementen in. Als je iets meer op de productie concentreerd, dan zou het wat kunnen worden. Het mag vooral dikker in de bass regionen. Luister naar zo'n Eric Prydz track bijvoorbeeld. Je effecten zijn ansich ook prima, maar ik zou er een hi-pass filter op zetten. Filter alle laag weg beneden, say, 200 a 400 Hz. Ze zitten je beats dan niet zo in de weg... Gebruik ook compressie op je master of via sub-groepen om je groove te laten stampen. Check deze website voor wat uitleg voor beginners inzake productie.

ik vind het wel geinig, alleen de mix he? voelt een beetje als lekker pielen, maar nog niet echt als een track

wat ik niet zo goed snap is dat je zelf niet debiel word van die 3 akkoordjes:confused:

Thanx Mad Dan, want Idd sommige reply's
zijn echt triest! Bedankt voor je duidelijke
opmerkingen, daar heb je ten minste nog
wat aan. Allemaal bedankt voor jullie reacties
(vooral de leukere natuurlijk) , even goeie
vrienden als je het nix vind, Jezus het is
maar een Trackje! Dit was ook een ander
soort track dan waar ik eigenlijk mee bezig ben
op dit moment, dat is nl. veel meer Electro-
Italo gestijld en gebruik ook helemaal nix
aan samples (die niet van mij zijn dan he...)

Ja, okee die beat loopt af en toe niet echt lekker...
En of ik niet gek word van die drie akkoorden?
Pfff, word je niet gek van suffe reply's te post-en???

De CD is van de week uit gekomen( deze track staat er niet op hoorrrr)
op: www.cdshark.com

Nogmaals, thanx voor alle aandacht enne . . .
maak zelf maar wat vrolijks, hmmmmmm ?? !!

Laatst gewijzigd:
ola,

ik vinnem lekker! Ik vind die drie akkoordjes wel lekker klinken.
Zou echt wel een gaaf nummer kunnen worden. Heeft wel iets van dat ene nummer
met die kermis clip, feel the pressure ozo?
Alleen dat gedeelte waarin die solo schelle schreeuw sound erin komt, argh dat was echt niet fijn voor mijn oren.
Maar de rest echt wel lekker!

greetz Marty

Hey Tony, waar is je nummer naartoe? Ik had het op m'n harddisk staan, maar wegens problemen verloren. Kan je het nog eens voor download openstellen. :D Ik luisterde er af en toe eens naar. :)

Hee Apollo,

Nou hij staat er gewoon nog op hoor!
Probeer anders vitaminic.nl / .de/ .es/ .com...

Doei

Back