Origineel geplaatst door olafmol
trance is stella van jam and spoon
jaaa !!
die is mooi...
brings back memories... jaar of 7 (of 8 ..) geleden op ibiza draaide Jam en Spoon in Space, da's dus die after partyclub die om 6 uur s'morgens open gaat.
Binnen draaide Sven vath en buiten op het terras draaide Jam en Spoon.... athans.. Jam of Spoon, een vand e 2 werd afgevoerd omdat ie pillen kocht van iemand.. heel vaag.. maar goed.
Heerlijk was dat feest toen, toen Stella voorbij kwam had ik echt de tranen in mijn ogen .. was echt zo mooi, dansen op een terras om 8 uur s'morgens ofzo vlak na je ontbijtje, geen after party maar een vroeg op de morgen party voor mij. (ik gebruik niks dus after partys is niet aan mij besteed, gewoon vroeg opstaan en feesten)
Binnen draaide Sven Vath de sterren van de hemel (een 12 uurs set ofzo) en af en toe bij een lange plaat dook ie ook gezellig de dansvloer op (200/300 man) en deed vrolijk mee.
Om een uur of 1 was het mooi geweest binnen en nam Sven het buiten over.... wauw...
Tja... Ibiza... ik heb me daar kostelijk vermaakt (niet kosteloos) maar heb nu niet meer de intentie om heen te gaan.
Ik heb daar echt een wereldvakantie gehad, opgetrokken met 2 travestieten van 2 meter op hoge hakken terwijl ik 1:78 ben, 2 lekkere en toffe danseressen en een wonderschone duitse dame met navelpiercing... sindsdien ben ik verliefd op navelpiercings.... en tongpiercings....

niets zo geweldig als een tongpiercing... kan ik uren naar kijken en over dromen....
*zucht* een vrouw met navelpiercing, tongpiercing, een kleine tatoo, blauwe string in witte doorschijn broek met roze kreukelblousje, kort wild haar, een droomglimlach rond d'r mond en ogen om in te verdrinken... zucht... ik ben verliefd... ik weet alleen nog niet op wie.. ik ben d'r nog niet tegengekomen....of ze ontlopen mij telkens... misschien morgen op extrema......
ok.. on topic... wat is Trance??
Tja.. Jam & Spoon - stella en nog een paar van die plaatjes, niet het euro top40, platte commerciele gebeuren in ieder geval....
lama