Allez voor diegene die vergeten zijn hoe een Bentley eruitziet dan 
http://www.garbage.suite.dk/articles/proaudio/index.html

http://www.garbage.suite.dk/articles/proaudio/index.html
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Ik zou zeker voor de XL versie gaan aangezien je dan track-mutes hebt via pads. Dit is ook meteen de reden waarom ik niet voor een ASQ zou gaan.Origineel geplaatst door Rubenes
Ik denk dat het echt de MPC 2000XL wordt. Deze biedt naast de sequencer ook nog eens een goede (drum)sampler, iets wat ik nodig heb.
.Origineel geplaatst door cloudman
JohnyBusca,
gebruik je nog steeds de mc303?
en doet die dat niet ook een beetje eigenlijk?
niet dat ik die wil gaan aanraden/aansmeren...
Origineel geplaatst door Rubenes
Bedankt voor het overzicht. Met meer dan 20 voordelen en goedkoper dan de MPC2000 ga ik nu ECHT voor de MPC2000XL
Ik weet het gewoon niet meer, ik ga gewoon eentje pakken die volgens mij de beste is. Wel bedankt voor jullie hulp!
Origineel geplaatst door Steven V
Ja zeg, nu doen wij alle moeite om je te helpen, ga je al die raad in de wind slaan... Daar komt het er toch op neer als ik je bericht goed begrijp.
Ik weet het gewoon niet meer, ik ga gewoon eentje pakken die volgens mij de beste is. Wel bedankt voor jullie hulp!

Dit geldt alleen in de Grid mode (16 staps x0x style programeren), ook MIDI-out data. In de realtime-, step- en overdub modus hoor je alle kanalen wel gewoon.Origineel geplaatst door bionrg
Bedenk alleen dat de RM1X geen monitoring per kanaal heeft wanneer je in 1
van de rec-modes zit, met andere woorden je kan niet even dat piano rifje opnemen terwijl je naar je basje luistert die ook vanuit de RM1X word getriggerd (weet trouwens niet meer of dat die dat ook doet met externe midi bakken, misschien dat iemand die zo een bak heeft dat kan toelichten?).