Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dat was toch in Utrecht???? Daar was ik ook! Zo goed als toen wordt het nooooooit meerOrigineel geplaatst door etaoin
Jajajaja... om alvast even in de stemming te komen voor volgende week
Laatste keer dat ik ze live zag was 13 november 1991, dus ben benieuwd...

Dat was toch in Utrecht???? Daar was ik ook! Zo goed als toen wordt het nooooooit meer![]()

Origineel geplaatst door etaoin
Vredenburg ja. Die mooie aluminium trussen met gekleurde spots onderin. Staat me mij dat het paars erg mooi was. Anyway, een vriend van me was er toen ook bij en hij heeft ze vorig jaar in de Amsterdamse Bierbak gezien en volgens hem was het nu beter. Ik ga zelf wel oordelen![]()
Ik zag juist in A'dam meer activiteit. Maar ik stond deze keer meer dichterbij. Deze heren rennen niet headbangend met hun laptops over het podium - je moet bij hen op de details letten.Origineel geplaatst door mikanik
(...) meer activiteit en meer apparatuur te zien was. (...)

omdat er toen geen remixen werden gespeeld, meer activiteit en meer apparatuur te zien was.
Doen ze dat nog steeds eigenlijk?Nee. Ze verkleden zich telkens. Van colbertje, lichtjes-stropdas tot en met draadmodel.Origineel geplaatst door etaoin
(...) Pocket Calculator met de mini-keyboards voor aan het podiumDoen ze dat nog steeds eigenlijk?
Origineel geplaatst door mikanik
Van de nieuwe reeks concerten vond ik Parijs, Cite de la Musique het best.