Slechte ideeën

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Wout Blommers
Helemaal niet zo gek als je een Clavia G2 Engine hebt.
Daar zitten de kabeltjes (bv 4 x AudioIn) en de 'voorkant' is alleen maar rood :)
hoe vaak zit je daar nu bij te verwisselen dan? en daar heb je immers (als het goed is) een *PETS*bay voor...

Natuurlijk.
Nu heb ik zelf geen Engine, maar een vriend van me heeft een set-up van zes stuks en dan schijnt het zo toch wel wat eenvoudiger te gaan, gewoon een patch-bay van 6 x 4 x 4 :)

Wout

Is dat eigenlijk geen 'Pats'-bee? :D

Origineel geplaatst door Frer!k
[BBergafwaarts de voorrem van je mountainbike volledig inknijpen (20 minuten in coma)
[/B]

Heb ik een keer gedaan, ging uiteraard over de kop maar niet 20 minuten coma...

Origineel geplaatst door klausito

Heb ik ook een keer gedaan... brak het remkabeltje..
tsja.gif

Origineel geplaatst door demian
Heb ik ook een keer gedaan... brak het remkabeltje..
tsja.gif

Kun je altijd nog de schietstoel gebruiken... of moest die nog uitgevonden worden voor fietsen... :D

Slecht ID uit mijn kindertijd:

Een rookbom ("sterretjes" in een pvc-buis) neerleggen in de tuin van de buren en als die niet genoeg rookt teruggaan om hem nogeens aan te steken...

Buurman vatte mij in de kraag en belde pappie...

Kun je altijd nog de schietstoel gebruiken... of moest die nog uitgevonden worden voor fietsen... :D

hehe.. nee, die was al uitgevonden, daar kwam ik een jaar later achter toen ik zonder handen aan door de stad aan het fietsen was en vlak voor een kruispunt brak mijn zadel spontaan af..
very_angry.gif

Ja... die fiets heeft mij een hoop plezier bezorgd.. ik hem hem nog steeds.. :D

hehe.. nee, die was al uitgevonden, daar kwam ik een jaar later achter toen ik zonder handen aan door de stad aan het fietsen was en vlak voor een kruispunt brak mijn zadel spontaan af..
very_angry.gif

Ja... die fiets heeft mij een hoop plezier bezorgd.. ik hem hem nog steeds.. :D

Hihi... die van mij heb ik ook nog, al doe ik vrijwel niets meer aan MTB-en... =(

Hey ben jij echt van august 22 1970? Dan ben je precies 11 dagen na mij geboren :)

Hey ben jij echt van august 22 1970? Dan ben je precies 11 dagen na mij geboren :)

oja? hehe.. ouwe soundprutser! :D

oja? hehe.. ouwe soundprutser! :D
:D

Leuk he, dat MTB-en? Ik heb de rem niet eens aan hoeven raken om op m'n gezicht te landen, de hoek van de helling was genoeg.

Tip: als je zo'n slecht idee gaat uitvoeren, laat iemand het dan iig even filmen. Nu heb ik alleen een onsmakelijke foto van het resultaat. (en 4 maanden later nog steeds last van m'n arm)

slechte ideeën:

- in de bioscoop opgebeld worden door je slechthorende oma en opnemen

- een plasje gloeiend hete olie proberen op te vegen met je papieren servet

- pinguins gaan vangen op de noordpool

- ...

Origineel geplaatst door M0n0L0g1C
Via dit soort threads je blauwe sterren willen verdienen :D
Crisis man, je haalt me al bijna in! En ik maar denken dat ik hier te veel post... (toch weer een post extra hierzo, yez! :engel: )

Niet echt een slecht maar wel een absurd idee: je moeder even gezellig een kwartiertje acid laten maken. :D
Ze begrijpt de 303 niet echt (de 808 gelukkig wel enigszins) maar het gaat om haar persoonlijke tweakgenot, hè?

Zo hard muzieken dat je burostoel krak doet.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back