Slechte ideeën

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door MindBleep
hahahaah!...gevalletje vogelgriep!!:D 8o)

Best K*T, bij ons wordt de Donald Duck niet meer bezorgd om die reden :( 8o)

- Denken dat de mensen op SF nuttige dingen doen...

- Zelf ook nog eens meedoen met deze ellende..

- Er ook nog om moeten lachen..

- En daarom sommige dingen nog eens teruglezen..

Er komen trouwens wel weer wat jeugdsentimenten naar boven..

- over je fiets heen vliegen
- gulpen dichtritsen terwijl nog niet alles binnen is
- beentjes tussen spaken proppen
- crtl-c en ctrl-v verwisselen
- save ipv save as..
- rookbommen op verkeerde plekken leggen en 'afvuren'
- veel te hard op brommers rijden zonder remmen, onder invloed vanalles en nog wat..
om maar wat voorbeelden te noemen.

Een kleding-topic starten.

... wat voor onderbroeken zullen al die vriendinnen aan hebben?

Origineel geplaatst door lord_fornax
- crtl-c en ctrl-v verwisselen
- save ipv save as..

Jeugdsentimenten? Je bedoelt dat iedereen hier op een gegeven moment overheen groeit? Gaaf... :okdan:

Laatst gewijzigd:
Keihard Psytrance op zetten als je vriendin een sollicitatiebrief aan het schrijven is.. :D

super draad dit,

naar de stad fietsen en in de cd winkel ontdekken Fuck mijn portomenee ligt thuis:D :D

:gaap: :gaap: :gaap: :gaap:

ehm muziek maken met een hoofdtelefoon en geen geluid horen... alles nakijken en dan pas ontdekken dat de controlroom/phones pot dicht staat....:D

proberen met je stomme kop de tv uit te zetten met je telefoon of het volume harder trachten te zetten met je stereo afstandsbediening (dat gaat echt werken)

ehm met je motor bootje willen varen en het dodemanskoortje niet aansluiten (braaf dat ding om je pols en vervolgens niet aan je buitenboordmotor aansluiten ) je trekt je het leplazerus:D :D

Origineel geplaatst door Cheimoon
Jeugdsentimenten? Je bedoelt dat iedereen hier op een gegeven moment overheen groet? Gaaf... :okdan:

Heb ik me laten vertellen, ik voel mezelf nog jeugdig, het save as.. probleem ben ik onderhand wel ontgroeit, maar de ctrl-c / v hoop ik als ik groot ben ook kwijt te zijn..

Je afstandbediening ipv je calculator meenemen naar school, en vol trots ook nog eens berekeningen gaan maken op je afstandsbediening.. viel me ook nog zo even in..

gewoon op play drukken als je denkt "waarom ruist het zo hard hier..."

:stupid

Origineel geplaatst door lord_fornax
Heb ik me laten vertellen, ik voel mezelf nog jeugdig, het save as.. probleem ben ik onderhand wel ontgroeit, maar de ctrl-c / v hoop ik als ik groot ben ook kwijt te zijn..

Je afstandbediening ipv je calculator meenemen naar school, en vol trots ook nog eens berekeningen gaan maken op je afstandsbediening.. viel me ook nog zo even in..

Zo'n afstandsbediening wil ik ook!!

Ook wel n fijne: Even je computer opschonen en omdat je niet alles in de prullenbak wilde hebben per ongeluk net die bestanden die je nog wél nodig had Shift-Deleten... :stupid

enige slechte idee wat er zo in me op komt is drugs verstoppen terwijl je lijp bent ....

zodat je de volgende dag de hele dag kan gaan lopen zoeken en maar hopen dat t niet ergens rond slingerd
waar je huisgenoten t eerder vinden dan jezelf.. terwijl je je de hele dag afvraagt of je t misschien niet toch heb opgemaakt, en je je druk loopt te maken en te zoeken voor niks ..

wel een leuke bezigheid om je kater te verwerken trouwens,
zoeken naar iets wat je vorige avond zelf verstopt heb :W

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Flying Panther
Ook wel n fijne: Even je computer opschonen en omdat je niet alles in de prullenbak wilde hebben per ongeluk net die bestanden die je nog wél nodig had Shift-Deleten... :stupid

O wel iets met shift-delete willen verwijderen, maar per ongeluk ook de end-knop indrukken, waardoor alles wat in dezelfde folder staat, ook geselecteerd wordt.. Niet in de gaten, HOPPA !!, enter.. bats alles foetsie !! :stupid

ik

ik

de deur uit gaan en weglopen van je muziek nadat je cubase op stop hebt gedrukt ,
en thuis erachter komen dat je kat op start heeft gedrukt
en dus je muziek tot smorgens HARD heeft staan knallen

idd [lol] thread dit !!! :stupid

(5 jaar: ) proefondervindelijk kijken of de diameter van het ijzeren meccano staafje écht dezelfde is die van het stopcontactgaatje (mijn moeder was gelukkig sneller dan ik :D)

(14 jaar: ) house maken op een Yamaha psr 500 en er dan vervolgens cool over doen tegenover je vrienden

(16 jaar: ) op je krantenwijk in een gat fietsen..... van 1 bij 2 bij 2 meter.....

(16 jaar: ) denken dat in een Duits hotel "freischwimmen" betekent dat je niet perse baantjes hoeft te trekken, en daarom besluit om de dag daarna extra vroeg op te staan om lekker te kunnen "freischwimmen". wat zoveel betekent als: "ohne kleidung" :D

(18 jaar: ) broodjes afbakken, 10 minuten.... in de magnetron..... niet de combistand..... en dan weglopen..... burn baby burn

(21 jaar: ) op lowlands cool ritueel je schoenen verbranden om er pas daarna aan te denken dat dat je enige paar was. damn you paddothee!!!!

(24 jaar: ) in een ziekenhuis werken waarbij je uitkijkt over een druk kruispunt, en jezelf hardop afvragen of het zo'n gevaarlijk kruispunt is, dat er zo vaak ambulances langskomen (damn you goedkoop aldi-bier van de dag ervoor!!!)

(27 jaar: ) Aan je kersverse coverbandleden voorstellen "Y.M.C.A." te doen, want het swingt zo lekker...

tja.... en ik heb niet het idee dat het beter gaat worden... :D

bijna net zo'n goed idee als een M1 kopen voor 1000€ 8o)

Opstaan uit een bureaustoel met wieltjes, gordijn openschuiven, weer gaan zitten, erachter komen dat die oh-zo-fijne stoel met die oh-zo-fijne wieltjes iets verder naar achter stond.

Het goede idee is dan weer om vervolgens een paar minuten te lachen om jezelf (zo hard was die grond dus niet).

Over een stoel met wieltjes gesproken. In de studio zit ik altijd op zo eentje en heb meestal de koptelefoon op ... wat heen en weer rijden om aan het mengpaneel of een synth te kunnen ... met de wieltjes tegen/over de kabel rijden ... kabel onder/tussen de wieltjes klemrijden zonder het zelf op te merken ... nog wat heen en weer rijden ... om dan plots een snok aan het snoer te krijgen ... :stupid .

't Is dat draadloze koptelefoons toch niet dezelfde geluidskwaliteit hebben :D .

:doei:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back