Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Waar staat ergens dat Elektron ze uit C64s sloopt.. misschien hebben ze wel gewoon spareparts gevonden..Origineel geplaatst door Prophet
Spionbeelden vanuit het werkhuis bij Elektron:
Gewoan een stelletje ordinaire vandalen zijn het, ja dat is het!!!![]()
![]()

Origineel geplaatst door ironfreq
Weet iemand misschien hoeveel mensen er bij Elektron ongeveer (full-time?) werken? En klopt het dat ze hun apparatuur (deels?) nog met de hand maken? Ik herinner me dat in de SOS review van de MonoMachine te lezen was dat verschillende LEDs duidelijk met de hand geplaatst waren. Als dat het geval is schroeft dat de prijs misschien ook wel op, al kan ik het me moeilijk voorstellen, want zelfs MAM maakt alles geautomatiseerd heb ik begrepen.

Origineel geplaatst door Prophet
ze zijn al weer allemaal weg dat is nog t'strafste!

Origineel geplaatst door MSDOS
Klink misschien raar... maar zo nu en dan kijk ik wel eens op de Elektron site hoeveel Sidstations er nog te koop zijn en tot mijn verbazing zijn ze nog steeds niet op... die 'laatste' honderd:confused:
Dat zou ook zo zijn met het Monomachine keyboard... en ook nog steeds te verkrijgen.
Het upgraden voor de Machinedrum naar UW is vooralsnog niet meer mogelijk...
Ik ben en blijf groot fan van Elektron Machines... maar vind dit alleen heel merkwaardig.
Zo, dat is een nette prijs.Origineel geplaatst door dr.DRé
ben erg benieuwd wat deze gaat op brengen
http://cgi.ebay.nl/Elektron-Sid-Sta...ryZ38071QQssPageNameZWD2VQQrdZ1QQcmdZViewItem
kan je gelijk zien wat tie waard is

hehe! mijn investering in een sid is al bijna met 100% in waarde gestegenOrigineel geplaatst door JohnnyBusca
Zo, dat is een nette prijs.
US $911,00
(Ongeveer EUR 766,5![]()

ik zou er niet vanuit gaan dat ie 2e hands meer dan 900E waard gaat worden, of je moet 'n echte freak vinden...Origineel geplaatst door champ
ik wil er ook eentje maar 920,- is best veel geld
wilde al een virus ti kopen en deze erbij zou denk ik een goeie aanvulling zijn
paar vraagjes:
is het echt een goeie aanvulling ?
zal de sidstation in waarde stijgen aangezien de c64 niet voor het oprapen liggen?
hoeveel versies van de sidstation zijn er?
heb ze op sites zien staan maar omdat de prijs zo laag is vraag ik me af of het wel dezelfde zijn
wat is een 2dehands sidstation op moment waard en wanneer betaal ik er echt teveel voor?
hoe zit het met garantie wat als nou de chip stuk gaat ?
alvast bedankt voor enige info
![]()
Origineel geplaatst door champ
ik wil er ook eentje maar 920,- is best veel geld

en wat is nu de prijs van een COMPLETE C64 dan?Origineel geplaatst door Steven V
Aan de prijs van de SID chip zal het niet liggen want dat kost zo'n 10 euro.