Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door GREENSKiN
Elektron is een erg klein bedrijf, met een kleine afzet. Ze maken dus ook kleine batches. Kleine batches zijn erg duur om te produceren. Vandaar de prijs.
Overigens heb ik ook geen 920 euro over voor een Sidstation, natuurlijk![]()
Origineel geplaatst door Septic
Tjonge jonge zeg....
Ech nie normaal he....dat is dus zo`n 2000 ouwe nederlandse piekies
Je kan wel zeggen; als iemand het er voor over hebt dan moet ie het zelf weten, maar toch.
AARDIG ZIEK als je dat ervoor betaalt! En nu al uitverkocht begrijp ik.
Mja, dan zullen ze binnenkort wel de allerlaatste (?) 100 op de markt dumpen voor het schamele bedragje van 1640 euro.
Zo zie je maar dat je een hoop geld kan verdienen met weinig creativiteit.
Maar goed, laatst werd er op ebay een totaal gedesintregeerde TB303 verkocht voor 350 euro....
Ik zeg toch ook niet op welke partij jij moet gaan stemmen? 
Origineel geplaatst door Septic
Al wil ik het omrekenen naar roepia`s.....Ik zeg toch ook niet op welke partij jij moet gaan stemmen?
(trouwens inflatie gem 2,5% dus 3,5 x 2,5% en je kan weer verder rekenen)
Het was alleen maar om aan te geven dat mensen misschien zich dan realiseren dat ze toendertijd ook geen 2000 piek zouden betalen voor een opgevoerde sid.
Voor de rest heb je gelijk

Origineel geplaatst door Acidfever
Als een machinedrum 700 - 800 Euro had gekost had ik er serieus over nagedacht. Nu blijft bij mij het geld in mijn zak.

Origineel geplaatst door reddread
Persoonlijk ga ik liever voor de prophet64. Een stuk goedkopere oplossing met ook heel wat mogelijkheden.
Haalt heel veel uit je c-64 en leuke 303 sequenser.
Ook nog te syncen met midi.
Ik heb er 2 in m´n setup hangen
![]()
dread
www.prophet64.com

Origineel geplaatst door etaoin
De C64 is uit het hobbytijdperk dus ik zou zelf ook lekker gaan hobby'en als ik er eentje zou willen denk ik.
uCApps dan wel. En dan zo'n rackmount zoals onderaan de pagina staat![]()