Muziekmagazines ?

ano220424

in de ban
in de ban
Ik heb er geen flauw benul van, vandaar deze vraag :

Welke zijn de 3 belangrijkste Nederlandse muziekinstrumenten magazines ?

In Nederland heb je naar mijn weten ook Keyboards Plus nog, na een fusie van Midiklavier met een ander blad... Ik vond Midiklavier een vrij leuk blad, vooral goede en kritische recensies (de reden waarom ik een hekel aan Future Music had was omdat ik vaak het gevoel had dat dat door de fabrikant zelf geschreven werd :) ) , maar Keyboards Plus vond ik echt drie keer niks... ben blij dat ik naar Interface ben overgestapt, daar ben ik behoorlijk tevreden over.

Maar niets is beter dan Sound on Sound vind ik, maar da's Engelstalig.

Meet Music kan je gratis krijgen bij Rock Palace in Den Haag. Kan af en toe wel een interessant artikeltje in staan.

Origineel geplaatst door divi
meet music... dat is pas pure reclame!

Nou, ik denk dat er de dag van vandaag geen enkele krant, tijdschrift of welk magazine dan ook nog vrij en
onafhankelijk is.
Ze moeten allemaal rekening houden met hun adverteerders. Ook Sound on sound of Future Music zullen geen slechte recensies schrijven over product "x" als ze net een pagina grote reclame hebben van datzelfde product.
Wees daar maar zeker van !

Origineel geplaatst door sKeLeTvM
Nou, ik denk dat er de dag van vandaag geen enkele krant, tijdschrift of welk magazine dan ook nog vrij en
onafhankelijk is.
Ze moeten allemaal rekening houden met hun adverteerders. Ook Sound on sound of Future Music zullen geen slechte recensies schrijven over product "x" als ze net een pagina grote reclame hebben van datzelfde product.
Wees daar maar zeker van !

Hoezo dan Skeletvm,ga je een nieuwe synthesizer kopen?8~ Als ik jouw was zou ik mooi de centen in de pocket houden want als je ziet wat voor rotzooi ze tegenwoordig uitgeven!

Snap ook niet dat iedereen hier op het forum een g2 engine koopt,de reden omdat hij zo goed klinkt?.De g1 word massaal de duur uitgegooid om te updaten naar de g2.(volgens mij omdat hij gewoon te ingewikkeld is en 90% blijft steken bij de presets omdat ze er werkelijk niets bruikbaars kunnen uithalen) en de g2 klinkt natuurlijk veel mooier....
Waarom kopen sommigen dan een modular g1? OMDAT hij gewoon minder clean klinkt natuurlijk. Welke serie van clavia is trouwens meer verkocht de nordlead1/2 of de nordlead3... ,wat wordt een klassieker de g1 of g2 .... juist de g1.Typisch syndroom van gearlust,ontwetendheid,flikker daar maar een flinke fles port bij in en dan effe flink omgooien die zooi.

Sound on sound is toch wel een erg informatief blad als je over de reclame heen leest. Interface vind ik persoonlijk zwaar minimaal en je hebt er eigelijk geen bal aan. Is wel een leuk blad om te lezen in de trein,daarna kan ie ook zo bij het oud papier.

ik lees eigelijk meestal de sound on sound uit engeland
ook de interface komt hier regelmatig binnen (zodra ik de rekening weer betaal hehe)
verder als ik hem zie liggen koop ik wellis een musicmaker.

heb soms het gevoel dat die engelse bladen net iets eerder zijn met nieuwtjes enzo,
vandaar dat mijn voorkeur daar meer ligt.

Papier is een achterhaald medium.
We kunnen bomen veel nuttiger gebruiken tegenwoordig.

Origineel geplaatst door fuse
Papier is een achterhaald medium.
We kunnen bomen veel nuttiger gebruiken tegenwoordig.

Al eens met een Laptop op het toilet gezeten? Das niet handig :D

Back