Origineel geplaatst door Mostatic
blablablablablablablablablabla...................
no offense.
ouwe draad, kan beter gesloten worden.
bedankt voor je bijdrage

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Mostatic
blablablablablablablablablabla...................
no offense.
ouwe draad, kan beter gesloten worden.

Origineel geplaatst door IJsman
dat is een fantastische gedachte, en zou helemaal waar moeten zijn, helaas is het dat niet. Niet in de professionele, commerciele opnamestudio's. Het is een EN EN ding. Natuurlijk moet je goed werk afleveren, maar ik heb te veel mensen zien kiezen voor en bepaalde studio omdat ze de geruststelling van bepaalde standaarden zien.
Origineel geplaatst door JimmySX
Ik heb in veel studio's gewerkt, en geloof me het was nooit een probleem. Protools, Nuendo, AMS Neve Audiofile, het maakt geen reet uit. Het gaat om het resultaat en de mensen die achter de knoppen zitten.
[verhaalmodus] Persoon neemt een goed lopende studio over. De technicus die er werkt, vertrekt na de overname naar een andere studio. Wat gebeurd er? Hij neemt gewoon zijn klanten mee naar zijn nieuwe werkplek. Studio draait zwaar verlies en moet sluiten.[/verhaahmodus]

Origineel geplaatst door Digimod
er zijn ook genoeg mensen die kijken eerst in de keuken voordat ze iets bestellen![]()

en nu even over een andere boeg:
stel (mijn lievelingswoord) je schaft je een pro tools setje aan of bent dit toch van plan en wil simultaan 24 analoge kanalen kunnen opnemen, is je enige optie dan pro tools HD3 met 3 audio interfaces of kan je ook HD1 kopen en de 3 interfaces aan elkaar daisychainen?
Dank
Gagarin

zit je nou weer hier vragen te stellen over het mooiste daw pakketje dat er is![]()