Re: Re: Re: Re: Nodig
Als mede-reclame broeder uit de tijd van de Augens en de AMS Neve Audiofile's en Nuendo en PT HD 
Origineel geplaatst door fjoesz
wat een kontverhaal allemaal
ik ben ook een ECHTE prof zoals jij dat noemt
in reclameland gebruikt iedereen protools ongeveer.. is echt DE standaard..
de klanten voor wie je werkt:"wat voor systeem is dit eigenlijk.. probase of zo?"
"mn zoon heeft reason op zn computer, ken je dat? das echt heel mooi"
ze komen hier echt niet vanwege protools, de dikke mac etc
ze komen hier om 2 redenen
1 we hebben de lekkerste koffie ter wereld
2 we hebben expertise op t gebied van commercials en leveren goede kwaliteit
dat is echt alles. mensen die zich laten leiden door protocollen, maniertjes, foefjes en jekkeltjes uit de branche en weet ik veel wat, die moeten zowiezo iets anders gaan doen
je moet visie hebben, de rest is bijzaak. en hoezo weten die ECHTE profs meer dan heel t sf bij elkaar? de ECHTE profs gaan voor snel en makkelijk. gefriekte thuispriegelaars nemen de moeite om iets tot op de bodem uit te zoeken, dus volgens mij lul je ook hierover uit je nek
tuurlijk kan je als ECHTE profs onder elkaar de plus en minpunten bespreken van bv protools
wat een onzin dat dat niet kan
dit soort verhalen rieken naar een soort wannabee-wereld waar ik NOOIT in zou willen werken
als je af gaat als je je mening ergens over geeft, hoe triest is je leven dan
dus als ik t goed begrijp:
als je ECHTE prof wil worden moet je in de pas lopen, geen eigen mening hebben, ja en amen knikken en vooral niet aankomen met iets anders dan wat men al 100 jaar gebruikt
een echte ambtenaar maakt dus goede kans in de wereld van de echte pro's
je gaat toch naar een ECHTe pro toe omdat ie wat toe te voegen heeft? een visie die aansluit bij de jouwe?
of ben ik nou gek?
ik begin inmiddels al dat domme gezeik zo beu te worden. t gaat om je produkt, focus je daar s op
al die meelopende tyfuslijers overal verzieken ELKE branche. sterker nog, je draagt zelfs mensen voor waar we lekker met zn allen achteraan kunnen hobbelen
hou daar eens mee op man
Als mede-reclame broeder uit de tijd van de Augens en de AMS Neve Audiofile's en Nuendo en PT HD