biertje??!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

SpaceAgent202

Sinds 2001
:biertje: biertje? !!!

anders sta je op de a12 net na utrecht in de richting van den haag en kantelen er een paar vrachtauto's met sinaasappels!

vliegt er heel gezellig leuk een reclamevliegtuigje boven die 8km stilstaande mensen met een spandoek van heineken drachter ... "biertje?" :)

avatar: is gebeurd... :) iemand anders nog in die file gestaan?

gelukkig had ik een digitale thermometer die de 41,5°C kon halen .. het was echt een zoooi met al die auto's en errug warm.

Stond je ook in de file dan?

Ik hoorde dat er mensen bezweken waren onder de hitte. :mexico:

Origineel geplaatst door Roel
avatar: is gebeurd... :) iemand anders nog in die file gestaan?

gelukkig had ik een digitale thermometer die de 41,5°C kon halen .. het was echt een zoooi met al die auto's en errug warm.

Whahaha die je nu hebt is cool!!! Nou ja cool moet er niet aan denken dat ik ook zo een vachtje zou hebben. ;)

nou???

biertje???

stelletje idiooten, ga achter die computer en synthesizers vandaan en ga potjandosie in de zon zitten met een zwoel zomers muziekje d'r bij en een biertje in je hand, zonnebrilletje op en kijken naar al die mooie schaars geklede dames die voorbij komen lopen...

*zucht* ik heb een zonnesteek geloof ik en ik wil verliefd worden (hoewel ik dat gister op beachbop in bloemendaal volgens mij wel 1000X ben geworden..) en ik wil feesten en ik wil naar het strand en ik wil op vakantie en ik wil een cabrio en ik wil bruin worden en ik wil nog meer genieten dan dat ik nu doe!

wat doe ik in gansnaam achter die computer eigenlijk???

lama... :luv: life

een collega moest zo nodig een paar vingers kapot snijden dus die belde heel zielig op of ik ff wat spulletjes in hilversum en amersfoort op wilde halen... dus ik was even heel sociaal :erm: vandaar dat ik daar in de buurt zat en dus achterop die file reed... toen was het motor uit en deur open en beetje in de zon lopen . het duurde gelukkig maar 3kwartier.:[>

het sportvliegtuigje met zo'n groen spandoek erachter was wel komisch.

binnen zitten? verder ga ik zo maar eens barbequen ;) ...!

heb trouwens niet echt bezweken mensen gezien hoor! wel zouden er -ook niet gezien- hulptroepen met water zijn uitgerukt ofzow :)

Een eigen huis
een plek onder de zon
en al mijn synthjes in de buurt
waarop ik spelen kon

Lekker weertje, niet?

Enfin, nog ff en tijd voor een :biertje: , schol

Origineel geplaatst door Twin-x
Tering hee wat doet jouw avatar pijn aan mijn ogen. Haal weg!!!

avatar ? welke avatar ? laat zien die avatar ?

verveelde me mateloos en had deze gephotoshopped

Attachments

• lines.jpg
    lines.jpg
    1,6 KB · Bekeken: 115
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back