Arv
Robot
Opleiding is een basisvorming. Ga er altijd van uit dat je daarna pas echt gaat leren. Dat wordt nogal eens vaak vergeten..
zo, my 2 C...
zo, my 2 C...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door gjb68
Wist niet Wout dat je daar ook werkte maar als 't goed begrijp heb je daar dus sonologie-praktijk/theorie ruimte en je hebt het museum.
Wil me best wel aanmelden om vrijwillig nostalgisch apparatuur op te knappen/onderhouden misschien wel meer forumleden die handig zijn met hun handen die daar iets voor over hebben.
Ben zelf ook maar een simpele LTS'/MTSér elektrotechnieker![]()
Origineel geplaatst door Arv
Opleiding is een basisvorming. Ga er altijd van uit dat je daarna pas echt gaat leren. Dat wordt nogal eens vaak vergeten..
zo, my 2 C...

Origineel geplaatst door Arv
Maar ik wilde alleen maar aangeven dat de houding van leerlingen na hun opleiding vaak is "ik weet het allemaal al" en dan komen ze ergens werken en komen ze erachter dat ze nog maar 10% weten. Dat je van school/uni afkomt en alles weet is een fabeltje. Helaas.

Origineel geplaatst door olaf
Hoi Alexander! leuk dat je zo enthousiast bent over opleiding. zit er zelf ook.
voor de geinteresseerden heb ik elders een stuk muziek geplaatst (https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=54008) zodat je een idee kan krijgen van wat je mogelijk kan doen daar. (het is gemaakt in max-msp)

Dat progamma zegt me niks waarmee je het gemaakt heb maar neem aan dat 't ontwikkeld is bij jullie opleiding, moet ik iets bij voorstellen als audio-mulch daarmee ben ik aan 't spelen.![]()
Origineel geplaatst door Wout Blommers
Mochten ze willen, daar bij Sonologie.
Max-MSP is voor een groot deel ontwikkeld in Parijs, op de ICRAM, toch wel een belangrijk instituut. Het programma is een beetje te vergelijken met C-sound, maar dan behoorlijk sophisticater.
Wout
maar Max-MSP en C-sound kun je daar als gewone consument ook aankomen?
Dank je Wout voor de reactie (aanval)maar Max-MSP en C-sound kun je daar als gewone consument ook aankomen?
Wat bedoel je met sophisticater?:confused: