lvercaut
Stamgast
Heeft er iemand deze synth al gehoord? Volgens mij teveel voor te weinig geld en veronderstel ik dat hij niet al te goed klinkt.Maar het is maar een veronderstelling he.Groeten uit het warme Belgie 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door lvercaut
Volgens mij teveel voor te weinig geld en veronderstel ik dat hij niet al te goed klinkt.
Origineel geplaatst door lvercaut
Waarom ik geinteresseerd was in de s-08:ik heb net bij Key-music een Yamaha P120 digitale piano gekocht voor de belachelijke prijs van 1265 euro(tijdelijke promotie) .Nu zag ik op een site de s-08 met 88 gewogen toetsen( zelfde als in de duurste motif) en meer dan 700 klanken +diskdrive om eens een midi file door te jagen + software om te sequensen+ 24 bit effecten enz... voor ongeveer 250 euro meer.Ik heb nog altijd de optie om mijn P120 terug in te leveren en op te leggen voor eender wat.Maar dan moeten de pianoklanken zo goed zijn als de P120.Maar ondertussen ben ik eigenlijk verslaafd geworden aan het FANTASTISCHE klavier en de heel sterke klanken van de P120.