Vraagprijs voor live optreden?

Origineel geplaatst door xpanded stereo
Zow...en draai je wel eens ergens...dj fuse heb ik nog nooit op een flyer gezien?

ja hoor, over het algemeen draai ik mijn obscure electro in wat underground kraakpand achtige tenten, maar af en toe hoereer ik ook lekker op feestjes in reclameland en aanverwanten. beetje trieste disco en wat groovy club rommel draaien en 3 uurtjes later je zakken open houden:) heb overigens meer als dj satellite gedraaid. Ook vind ik het leuk om rauwe funk te draaien. Laatste grote feestje was funk to the max in de melkweg en voor die gasten mag ik nog wel eens vaker komen. daar is het trouwens gewoon 100,- per uur. de beste feestjes qua poen zijn die feestjes waarbij ze 2000,- voor een bandje hebben begroot en eigenlijk geen reet verstand hebben van muziek. dan vinden ze opeens een dj ook wel ok omdat die iets minder prominent aanwezig is op zo'n lul en netwerk feestje. dan bied ik ook aan om zelf de installatie te regelen etc. dan kan de factuur van het verhuurbedrijf nog een keertje over de kop ;) dan zijn ze al lang blij dat ze voor 800-900 euro het hele gezeik qua muziek afgekocht hebben.

Back