Hallo,
Aangezien het weinigen gegeven is van muziek maken te leven, het volgende:
Graag zou ik eens willen weten wat voor jullie de ideale combinatie is met muziek maken.
1. Wat voor werk doe je "naast het muziek maken" ?
2. Waarom is die combinatie zo goed ?
Ik weet dat eerder op het forum een dergelijke vraag is gesteld, maar het gaat mij om wat voor jullie goed werkt .
Persoonlijk maakt het me niet zoveel meer uit wat voor werk ik doe, zolang ik er maar geen vieze handen van krijg en zolang ik maar niet in de herrie van ronkende machines zit... Maar verder?
Wel zou ik natuurlijk net als zovelen van mijn hobby mijn beroep maken, maar goed...
Graag jullie ervaringen.
Groet
Aangezien het weinigen gegeven is van muziek maken te leven, het volgende:
Graag zou ik eens willen weten wat voor jullie de ideale combinatie is met muziek maken.
1. Wat voor werk doe je "naast het muziek maken" ?
2. Waarom is die combinatie zo goed ?
Ik weet dat eerder op het forum een dergelijke vraag is gesteld, maar het gaat mij om wat voor jullie goed werkt .
Persoonlijk maakt het me niet zoveel meer uit wat voor werk ik doe, zolang ik er maar geen vieze handen van krijg en zolang ik maar niet in de herrie van ronkende machines zit... Maar verder?
Wel zou ik natuurlijk net als zovelen van mijn hobby mijn beroep maken, maar goed...
Graag jullie ervaringen.
Groet
. Ik heb een tijd geleden nogal met dit onderwerp gezeten omdat ik echt iets wilde doen met muziek. Ik heb nu eigenlijk mijn doel veranderd en muziek maken is nou een leuke hobby geworden. Er zit geen druk achter en wanneer je wat dingen af hebt stuur je het op en zie je wel wat ervan komt. Een paar releasejes kan ook bevredigend zijn.