automatisch alle apparatuur aan

Re: automatisch alle apparatuur aan

Origineel geplaatst door Rauzi
Ik zoek dus zo'n soort stroom-opstart-sequencer... zoals die powerlink van furman. Maar waar zijn zulke dingen in Nederland te koop?
http://www.warhogsaudioshop.com/browseproducts/Furman-Powerlink-Power-Sequencer.html

waarom doet iedereen toch altijd zo moeilijk en duur?
Ik heb onder mijn buro een grote lichtschakelaar zitten (wel een goede) en schakel daarmee de fase uit en aan, nul staat er constant op.
Ik heb wel mijn computer en beeldschermen enzo rechtsreeks eraan hangen.
En voor degene die zeggen dat dit slecht is... bullshit!! ik werk al zeker een jaar of 10 op deze manier zonder problemen... (bijna) alles uit en aan met 1 schakekaar the cheap way..

Check eens de wattages van al je spullen, je zult zien dat veel apparatuur maar een paar watt is.. je bent echt geen kilowatts aan het schakelen...

Re: Re: automatisch alle apparatuur aan

Origineel geplaatst door da goose
Ik heb onder mijn buro een grote lichtschakelaar zitten (wel een goede) en schakel daarmee de fase uit en aan, nul staat er constant op.
En voor degene die zeggen dat dit slecht is... bullshit!! ik werk al zeker een jaar of 10 op deze manier zonder problemen... (bijna) alles uit en aan met 1 schakekaar the cheap way..

Check eens de wattages van al je spullen, je zult zien dat veel apparatuur maar een paar watt is.. je bent echt geen kilowatts aan het schakelen...

leugenaar! jij hebt alleen een toeter en een fluit en ze zouden wel heel bijzonder zijn als je die met 1 schakelaar aan en uit kan zetten.

euhhhh.

euhhhh.

Ik zou wel op zijn minst het advies willen geven de versterkers ,niet op dat net aan te koppelen.
Heb ik niet trouwens.
Als ik dat zou doen slaan de zekeringen van mijn Yamaha CS50 door!!
Versterker als nr 2 aanzetten dus en je ,kostbare analoge synths pas als 3de !!

Het is maar een advies dit hoef je niet op te volgen hoor!!:smeris: