Nou word ik nieuwsgierig; ik wil ook!
...*...downloaderdedownload...*...
...even Saybia uitzetten (da's goed voor het contrast

)...
...volume op vrienden-maken-bij-de-buren-sterkte (nou ja, da's overdreven)...
Ah, mooi, precies zoals verwacht: takkeherrie! Mooi! Nu even goed luisteren dan maar...
...
Anyway: tis wel een lekkere bak herrie ja. Ik vind alleen dat er weinig écht laag in zit; bijna allemaal midlaag. Ik heb nu het idee dat het net niet diep genoeg gaat. Misschien zou je er een hele diepe dreun in kunnen zetten? Die zou dan meteen een soort ritme kunnen geven, dan zou er iets meer gang in zitten (elke maat een keer of zo). Die dreun aan het begin bijvoorbeeld (vanaf 0:14); die verzuipt gaandeweg helemaal (volume gaat ook omlaag?), die zou je later misschien meer kunnen accentueren. Ik vind de opbouw aan het begin ook nogal lineair: om de zoveel maten een geluidje erbij. Een echt intro zou wel cool zijn. Maar misschien wil je dat allemaal wel juist niet (da's altijd moeilijk te beoordelen bij dit soort muziek).
Qua geluiden en zo is het verder goed voor elkaar, vuil, vuig, smerig - wat voor complimenten wou je nog meer hebben?

Zit er trouwens ook een geluid bij zonder distortion? En luister jij weleens Feindbilds muziek? (ook een forumlid) Die maakt net zoiets.
Maar goed, nu gaat Saybia weer aan.