Hele interessante Navigatie/Zoekstructuur..

Hee, zo'n systeem heeft het bedrijf waar ik werk ook gemaakt. Daar hebben we nog een verkiezingssite gehad. Kon je op dezelfde manier alle verkiezingsprogramma's doorspitten.

Dit ziet er alleen wat gelikter uit.

nou ff mijn eerste post dan...........

dit kan je ook zelf maken. kijk eens op
http://www.thebrain.com/

deze structuur gaat niet van absolutie uit, maar meer van associaties. Om dit te gebruiken op een web-site betaal je flink. Er is geloof ik ook een demo, waarmee je je eigen files etc. op deze manier kan linken. Je kan elke willekeuriger link maken en dan weer doorlinken. Ik heb het gebruikt om mijn afstudeeronderzoek een beetje geordend te houden.

Welterusten,

draqoon

hee dit heb ik ongeveer 6 jaar geleden ook al eens een keer gezien..een Nederlands researchbedrijfje (gelieerd aan philips als ik me niet vergis) was hier toen mee bezig...wel geinig hoor maar op een of andere manier breekt het nooit door..misschien omdat je het grote overzicht niet blijft behouden ofzo? wat wel funny was: die oprichter van dat nederlandse bedrijfje had ook vroeger het concept van de fabeltjeskrant voor de nederlandse TV bedacht....een echt oldskooler dus ;)

Olaf

yups..de beste man is compleet in de AI gegaan nadat ie z'n bedrijf aan wat koreanen had verkocht..... en heeft laatstelijk een boek geschreven over dat computers ons binnenkort gaan overnemen...ofzo...beetje wazig gedoe zeg maar

Back