Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
De Sennheiser HD600 is een prachtige koptelefoon qua geluid maar qua build is het een plastieken draak. Zat na een half jaar al met een losse schelp die ik dan maar een beetje op mn oor moest klemmen met de afgebroken rest. De 650 is volgens mij niet veel beter.
sommige mensen hebben altijd een bijzondere ervaringen.
voor zover ik het forum volg en zelf ervaring heb met sennheizer w.o. de hd650
kan ik me helemaal niet vinden in de negatieve ervaring van 154.
tja , zo zie je maar weer.
iha gaan sennheizers 10 tallen jaren zonder problemen bij mij mee, en klinken ze ook nog eens prima .
mij 5 cents

Ik heb het met beide geprobeert, maar het lijkt wel bakeliet of zoiets, niets pakt. Als ik ook naar de binnenkant van de pootjes kijk is het net een jaren zestig radio, heel vreemd materiaal.
vanwaar het grote prijsverschil bij de senheiser in de laatste link?
van 250,- incl. porto tot 450,- excl. porto ?
Goeie taktiek is(of was) online zoeken naar de laagste prijs(in nl) en daarmee naar Dirk Witte te gaan. Of een andere muziekzaak die met grote schreeuwletters beweert de goedkoopste te zijn. Meestal gaan ze dan wel mee met die prijs.
Zo heb ik mijn hd600 ook goedkoop gekocht al heb ik geen idee meer hoeveel.
Het is op zich logisch dat ze gesloten koptelefoons robuuster maken dan open omdat je die op lokatie gebruikt. Maar wel jammer, ik wil toch echt liefst een open houden. En de 600 klinkt zodanig dat ik er uitstekend op kan afmixen(ja, vloeken in de kerk, maar ik doe het toch)
Goeie taktiek is(of was) online zoeken naar de laagste prijs(in nl) en daarmee naar Dirk Witte te gaan. Of een andere muziekzaak die met grote schreeuwletters beweert de goedkoopste te zijn. Meestal gaan ze dan wel mee met die prijs.
Zo heb ik mijn hd600 ook goedkoop gekocht al heb ik geen idee meer hoeveel.

Sony ding... STUK!
Techniks ding... STUK!
Sennheiser HD600... nog steeds heel, na al die jaren! Was de beste 600 gulden ooit besteed!
Heb nu HKG schelpen in 'n oude leger koptelefoon gezet.. onverwoestbaar geworden![]()
De Sennheiser HD600 is een prachtige koptelefoon qua geluid maar qua build is het een plastieken draak. Zat na een half jaar al met een losse schelp die ik dan maar een beetje op mn oor moest klemmen met de afgebroken rest. De 650 is volgens mij niet veel beter.
Die sony is dat niet toevallig de MDR v700? zo ja dan kan ik je vertellen dat die bij mij ook snel stuk is gegaan is echt rommel.
Die HD600 lijkt mij ook een hele goede hoofdtelefoon alhoewel 154 anders beweerd. Twijfel ik een beetje aan de geloofwaardigheid van 154 een schelp breekt namelijk niet zomaar af.
volgens een neef van mij die DJ is en vooral met sennheiser werkt. Is het zeer zeldzaam dat een oorschelp zomaar afbreekt. Ten zei je die geregeld laat vallen.
.
ps hoe vaak heb jij die laten vallen 154.