The Soundmen
Nieuwkomer
gaat zelden een koptelefoon kapot. dat gezegd hebbende:
m'n sennheizer 480D heeft nieuwe pads gekregen en 1 speaker kraakt bij hoge volumes en lage tonen.
na 25 jaar of zoiets
wel zijn de goedkopere ( die ik aan rockende artiesten gaf bij opnames voor zang , en die ik voor enige guldens , max een tientje , kocht die met die volumeschuiven aan de zijkant,juist , die ja ) bij de bosjes gesneuveld. elke opnamedeel wel 1 . krak en zo.
Als die all 25 jaar mee gaat is dat een hele goede hoofdtelefoon en dan is het ook logisch dat er na 25 jaar soms eens iets vervagen moet worden als gevolg van slijtage. ik ben altijd erg te spreken geweest over sennheiser omdat je nieuwe onderdelen kunt bestelen als iets stuk gaat. En dat is ook de rede waarom ik bijvoorbeeld geen sony meer wil omdat het bij hun veel minder goed geregeld is als je nieuwe onderdelen nodig hebt als bij sennheiser het geval is.
Die sony MDR v700 heb ik gehad. Ik ben daar persoonlijk niet zo over te spreken ik vind dat de audio niet mooi in balans is vind hem nogal schel klinken bas is ook matig. Toch heb ik redelijk genoten van deze hoofdtelefoon. Waarom ik dan toch geen sony meer wil heeft voornamelijk met de duurzaamheid te maken. Leer oorschelpen binnen 3 jaar afgesleten en ophanging afgebroken. Het afbreken van de ophanging heb ik al vaker gehoord van mensen die deze gehad hebben.
Daarbij is de audio kabel van slechte kwaliteit die had all na 3 maanden soms last van storing ik heb die uiteindelijk zelf af moeten plakken. Ik heb toen ik deze kocht 235 euro betaalt. Voor dat geld
verwacht ik beter.