Hahah, super om te lezen dit!
Mijn oorspronkelijke nickname, toen ik begon te gamen enzo, was MNEC.
Dit kwam destijds door een motorcrossgame, ik weet niet meer welke. Daar moest je je highscorenaam in klikken op een groot alfabet-matrix. Daar had ik geen zin in, dus ik klikte maar wat in het wildeweg. En toen hop; daar stond MNEC. Dat heb ik maar aangehouden.
Toen heb ik daar later MNECMotU van gemaakt, wat staat voor MNEC-'Master Of The Universe', maar dat werd al snel belachelijk gemaakt door mijn vrienden, die mij MNECPotU begonnen te noemen.
Daarna werd het MNECMoDD, wat MNEC-'Master Of Die Ding' betekent. En dan vooral met een zwaar overdreven Surinaams accent uitgesproken.
Toen begon mijn muziek iets serieuzere vorm aan te nemen en toen was ik onbewust toch al wel op zoek naar een nickname die wat beter zou passen.
Eens liep ik met mijn zus door een winkelcentrum en daar stond ergens een grote subwoofer voor een of ander live-iets opgesteld. Toen riep mijn zus naar mij: "Kijk, een subgroover!"
Ik lag natuurlijk compleet in een scheur, want zo onnozel kan zij dan ook wel zijn om niet te weten dat het eigenlijk 'subwoofer' is.
Toen dacht ik; hey... eigenlijk wel een coole naam, ik ben immers fan van sublaag (heb zelfs mijn afstudeerscriptie over de subwoofer geschreven) en ik hou er van om te grooven, dus dankzij mijn zus is mijn nick 'Subgroover'.