Hoe ben jij aan je Nickname gekomen?

Oh leuk, goed idee, wanneer ben je jarig ! Wees blij dat je je niet Synthesizer Greatest hebt genoemd. Of Hazes.

Mijn bijnaam is eigenlijk Stampertje, en Stampertje in het engels is Thumper

En als je me ooit hebt zien dansen in wijlen de RoXY dan weet je waarom ze mij stampertje noemen ;-)

Leuk om te lezen allemaal. Ik was aan het meejammen met PYT van Michael Jackson en toen hoorde ik het hem zeggen, helemaal op het einde als het nummer uit fade: 'listen i love your junos' en ik had zoiets van nou bedankt Michael Jackson ik vond ook dat het wel lekker ging :)

Van kleins af aan hield ik me hele dagen bezig met tekenen.
Mijn vader vond de tekeningen zo mooi dat hij vond dat ik ze moest ondertekenen met een artiestennaam.
Dus gingen we op zoek naar een naam en hij kwam af met Keybern.
Het is een samentrekking van mijn voor- en familienaam, met een lichte twist om het engels te doen klinken.
Heb sindsdien geen andere naam meer kunnen bedenken, en eigenlijk is deze nickname wel handig want ze betekent verder niets. Niemand die ooit zo'n naam zou bedenken.
Dus heb ik vrijspel wat betreft emailadres, domainnaam, artiestennaam, bedrijfsnaam, enz.

Vind het vreemd dat sommige so-called creatievelingen rondlopen met een nickname à la DJDarkKnight of iets dergelijke. Die hebben gelijk 4250 naamgenoten elders op de wereld rondlopen.
Nuja, een naam is een naam.

ergens, waarschijnlijk in de tijd van napoleon, heeft een visser uit Uitgeest de naam van zijn meest gevangen waren aangenomen, ben blij dat dat geen paling of barracuda was..........
de J. heb ik zelf bedacht,.... gedestileerd uit een van de letters van mijn voornaam.
:mega:

Ze noemen me al BamBam vanaf mijn 14e

kd8 bam bam van de flink stoneds
:okdan:
me ; rondroyd nick name van androyd
gebruik ik al sinds mn eerste internet adventures ...
op div sites

blijkt datje t moet schryven met droId....!!!duhh!!!
says enough about me

dit s trouwens mn oudere shitforum name
mn nieuwe naam R-ond ,...hadk tussen neus en lippen verzonnen
niks byzonders ..
behalve dat rond staat vopor soepel met soupllese ..en finesse
analoog... met non- square movements
:?huh

Hahah, super om te lezen dit! :okdan:

Mijn oorspronkelijke nickname, toen ik begon te gamen enzo, was MNEC.
Dit kwam destijds door een motorcrossgame, ik weet niet meer welke. Daar moest je je highscorenaam in klikken op een groot alfabet-matrix. Daar had ik geen zin in, dus ik klikte maar wat in het wildeweg. En toen hop; daar stond MNEC. Dat heb ik maar aangehouden.

Toen heb ik daar later MNECMotU van gemaakt, wat staat voor MNEC-'Master Of The Universe', maar dat werd al snel belachelijk gemaakt door mijn vrienden, die mij MNECPotU begonnen te noemen.

Daarna werd het MNECMoDD, wat MNEC-'Master Of Die Ding' betekent. En dan vooral met een zwaar overdreven Surinaams accent uitgesproken.

Toen begon mijn muziek iets serieuzere vorm aan te nemen en toen was ik onbewust toch al wel op zoek naar een nickname die wat beter zou passen.
Eens liep ik met mijn zus door een winkelcentrum en daar stond ergens een grote subwoofer voor een of ander live-iets opgesteld. Toen riep mijn zus naar mij: "Kijk, een subgroover!"
Ik lag natuurlijk compleet in een scheur, want zo onnozel kan zij dan ook wel zijn om niet te weten dat het eigenlijk 'subwoofer' is.
Toen dacht ik; hey... eigenlijk wel een coole naam, ik ben immers fan van sublaag (heb zelfs mijn afstudeerscriptie over de subwoofer geschreven) en ik hou er van om te grooven, dus dankzij mijn zus is mijn nick 'Subgroover'. 8)

Tja de mijne is ook eigenlijk simpel

Mijn label en bedrijf heet Groove Unlimited en mijn naam is Ron Boots.

Grooveron dus :-)

het oude bordspel, Atmosphere, baby.
alleen jammer dat het nederlandstalige grafmeester echt een oen was.

Alcohol, drugs en Dope Muziek. Tenminste, dat HAD het kunnen zijn... dat het met een A begint was vooral een strategische keuze.

Oops...hier moest ik niet zijn :D

Back