Hoe ben jij aan je Nickname gekomen?

Uuuuuuuuuuuuh, nou, wat denkt men? Ik kan vooral heel hard herrie maken, zonder filter. Ik als persoon dan heh, ik kan zo hard schreeuwen dat ik daarna zo'n twee uur niet meer kan praten :D

Daarbij, er zijn vrij weinig mensen op fora die zichzelf vcovca noemen.

Voorheen was het minoelec, wat kort Minotaur Electronics was. Nu, als ik ergens plaatjes draai (die ene keer per jaar) dan is het M.E.

Minotaur Electronics?

Mocht je ooit in een kraakpand worden geboekt, kan het best dat het toch anders opgevat wordt :)

tsja, hoe zou ik er aankomen...:D

:mega:

Ik vermoed dat ergens, waarschijnlijk in de tijd van napoleon, een visser uit Uitgeest de naam van zijn meest gevangen waren aangenomen heeft (wees blij dat dat geen paling of barracuda was..........)
de J. heb je waarschijnlijk zelf bedacht,.... gedestileerd uit een van de letters van je voornaam.

Is maar een gokje in het wilde weg hoor :mega:

Ik ben hier beter bekend als Warehousegroove(S) "S" paste er niet meer op :) maar dat was een van mijn project namen in die tijd.

Echte nick is Masa = Japanse naam / verbastering van mijn achternaam (nee is rivier) plus kamikaze.

Echt gebeurde verhaal is dat twee gasten van de Roques MC een beetje moeilijk gingen doen in ons buurthuis, ik mij hierin ging mengen en iedereen daar dacht dat dit een kamikaze actie van mij was.
Ik had zoiets van "niet hier" Geloof wel dat ze dat konden waarderen :)
Heb het dus overleefd maar sindsdien had ik mijn bijnaam verdient.

Nee, ik ben ook niet goed in moppen tappen :D

Ik vermoed dat ergens, waarschijnlijk in de tijd van napoleon, een visser uit Uitgeest de naam van zijn meest gevangen waren aangenomen heeft (wees blij dat dat geen paling of barracuda was..........)
de J. heb je waarschijnlijk zelf bedacht,.... gedestileerd uit een van de letters van je voornaam.

dat van die visser in uitgeest klopt zeer waarschijnlijk, nu de hamvraag, hoe weet jij dat?

Ik weet eigenlijk ook niet waarom jij een oude aardappel bent? :engel:
ouwe piepers meuren het hardst....:D

ik hou daarom ook niet van piepers.....:D

Barracuda is wel een wrede naam hoor anders..
Goeie badass, straight out of een ouwe blaxpoitation film gelopen vigilante. Ghehe, had best die als achternaam willen hebben :D

dat van die visser in uitgeest klopt zeer waarschijnlijk, nu de hamvraag, hoe weet jij dat?

tsja, hoe zou ik er aankomen... :D

tsja, hoe zou ik er aankomen... :D

het is inderdaad lange tijd binnen de familie gedacht dat dat zo was, maar....
enig zoekwerk leverde een meer aannemelijke oplossing voor dit probleem, ( die maffe achternaam , dat is)
oorspronkelijk, in de tijd van napoleon was de naam Baers, die daarna opslitste in beers, de beers en Baars....

:D Vintage eigenheimers :mega:

als je in de buurt ben dan wil ik je bij deze uitnodigen vaar een portie gefituurde eigenheimers
de enige manier waarop je dit soort aardknollen enigzins kan nuttigen.
( ik begrijp ook nog steeds niet waarom ze deze dingen ooit aan het nederlandsche menu hebben kunnen toevoegen...)

als je in de buurt ben dan wil ik je bij deze uitnodigen vaar een portie gefituurde eigenheimers
de enige manier waarop je dit soort aardknollen enigzins kan nuttigen.
( ik begrijp ook nog steeds niet waarom ze deze dingen ooit aan het nederlandsche menu hebben kunnen toevoegen...)

It's the cook, not the kitchen :W
Het is net als met gear.... sommige hebben het gewoon niet in de vingers en anderen kunnen er wel wat mee. Het is en blijft een knolgewas natuurlijk (dat dan weer wel) en je kan er booze van maken :baco: oleeeeee 8~

Ex collega noemde een persoon die niet vond sporen, een "klinkaart" als, ene met een klink af. Een hoek af.
Vermits ik niet bepaald mezelf als 13 in dozijn zie, of bovengemiddeld...

Aangezien het alweer wat jaren later is, misschien de moeite om te vermelden dat ik geen 15 jaar ben. :) Nicolas is de naam die ik op alle fora gebruik, maar één of andere onverlaat had die hier al ingepikt dus heb ik de 2000 van mijn toenmalige instrument -de Eminent 2000 GT- erbij geflatst.

Mijn nickname is ontstaan op dezelfde wijze als mijn pc na het bouwen van een track vraagt "opslaan als?-----" uhh qwerty2. Toen ik jaren geleden voor het eerst op synthforum stuitte was er iets waarin ik interesse had maar daarvoor moest ik een account aanmaken. kwam destijds net terug van een supermarkt (MCD) waarin een werknemer genaamd Jan werkte die echt nooit de nieuwe James Bond zou worden. Dus..

@Hooihuis
Hoe dan ook, hoewel de boerderij officieel dus anders heette spraken wij onderling altijd over het Hooihuis. Vandaar dus mijn naam.....

Ha ik dacht dat jij stiekem hooihouse was van de euromatsers en gierende gabber produceerde met Harm Reefboer :)

Mijn nick heb ik verzonnen destijds toen ik mijn eerste beukende houseplaat ging releasen en er door de platenmaatschappij van mij verwacht werd dat ik er ook bij ging dj-en, dat laatste doe ik ook zo nu en dan nog wel eens, old school :dj: :duivels:

Hoi allemaal,

Leuk topic,
moet er soms wel om lachen om de bron van afkomst. :D

Die van mij is niet zo spannend, maar leg hem toch maar even uit.

Legolas, zoals jullie wel zullen weten, komt van de film The Lord of the rings.
Het is die lange smalle elf, die alles raakt met z'n pijl en boog.

Een tijd al weer terug, was ik best wel fanatiek met schaken.
Zat op een club, maar was ook veel aanwezig op schaakforums op het internet.
Echter door omstandigheden is mijn schaken een stuk minder geworden.
Daarom ben ik met schaken gestopt, en ook het internet schaken is verleden tijd.
Alleen thuis schaak ik maandelijks nog één keer, met een vriend van me.

Op deze site dus maar gekozen voor de tweede keer Legolas. LegolasII dus.

Het had ook Ixxinix kunnen zijn, mijn andere nickname, die ik ook veel gebruikte.
Achter het schaakbord kwamen ze er dan achter, dat ik wel degelijk genoeg zag. ;)
Die was misschien ook wel leuk geweest.

Back