Hoe ben jij aan je Nickname gekomen?

DigiLoog, digitaal en analoog systemen.
Het ook AnaTaal , AnaDigi of whatever kunnen zijn ;)

Ik mis toch wel een paar belangrijke details in je nieuwe naam die jou kenmerken... misschien dat je er nog een woordspeling als ComPlexiGAS (oid) aan toe kan voegen? Dat is wel zo transparant.. :)

Ik mis toch wel een paar belangrijke details in je nieuwe naam die jou kenmerken... misschien dat je er nog een woordspeling als ComPlexiGAS (oid) aan toe kan voegen? Dat is wel zo transparant.. :)

Verklaar je nader :?

Weet je wat de kenmerken van j.baars en jou zijn MacGyverGear (en zo kan ik nog wel een handvol namen opsommen), altijd anderen die tegengas geven of er een andere mening op na houden publiekelijk voor schut te zetten met uitspraken die niets toevoegen.
De uitspraken van de heer j.baars moeten we als we hem moeten geloven echter met een flink korreltje zout nemen, terwijl anderen met woorden van dergelijke strekking er door hem op worden afgerekend, hoe hypocriet kan men zijn.

Hoe zat het ook al weer, vrede op aarde behalve op het SF.

Over complex gesproken.

Laatst gewijzigd:
uh..

Doe ik 'n keer m'n best op wat leuks.. is het weer niet goed :D even wat nuance...

Complex is idd 1.. Je doet je best jezelf bloot te geven.. of denkt verantwoording te moeten afleggen. Hoeft toch allemaal niet? 't is jouw leven :)
Dan plexiglas,. Dat je daar iets mee hebt vertel je maar al te graag...
De woordspeling met de afkorting GAS erin, oftewel: 'Gear Acquisition Syndrome' is niet zo vreemd toch? Je geeft al te graag aan dat je spullen koopt... (en daar heeft zo'n beetje iedereen hier last van)
Niet zo moeilijk toch? :)

Je zoekt de aandacht maar al te graag zelf op.. helemaal prima maar dan kan je reacties verwachten.

Piece!

Verklaar je nader :?

Weet je wat de kenmerken van j.baars en jou zijn MacGyverGear (en zo kan ik nog wel een handvol namen opsommen), altijd anderen die tegengas geven of er een andere mening op na houden publiekelijk voor schut te zetten met uitspraken die niets toevoegen.
De uitspraken van de heer j.baars moeten we als we hem moeten geloven echter met een flink korreltje zout nemen, terwijl anderen met woorden van dergelijke strekking er door hem op worden afgerekend, hoe hypocriet kan men zijn.

Hoe zat het ook al weer, vrede op aarde behalve op het SF.

Over complex gesproken.

:doei:

daaaaag

Je doet je best jezelf bloot te geven.. of denkt verantwoording te moeten afleggen.
Gear Acquisition Syndrome

GAS afkorting was mij niet bekend.

Als mede forumleden mij op de man af persoonlijke vragen stellen zoals of ik i.v.m met ruimtegebrek niet zou kunnen verhuizen dan ben ik de beroerste niet om die vragen netjes te beantwoorden en dat heeft totaal niets te maken met aandacht zoeken of verantwoording af te leggen.
Ik zit niet in de beklaagdenbank en ben niemand verantwoording schuldig.
De heer j.baars denkt dat hij de wijsheid in pacht heeft en we kunnen van hem binnen afzienbare tijd een echte minimoog cloon verwachten, wat tot op heden nog niemand is gelukt, knap staaltje werk.
Hij beweert zelfs dat de meest brake synths (ppg en prophet vs) helemaal niet meer/eerder mankementen zouden vertonen dan welke andere synth dan ook, hij geeft zelfs aan ze zonder problemen te kunnen fixen, nou j.baars ik neem voortaan elke uitspraak van je met een flinke schep zout gezien uitspraken van echte kenners en (voor)malige eigenaren.
The Prophet VS is still a very sought after instrument because it has an incredible range of sounds! Its only problem is that there's practically nobody left that can fix it if something went wrong.
Wat me opvalt is dat je nogal een hoge dunk van jezelf heb, maak je woorden nu eerst maar eens waar man en blaas niet zo hoog van de toren.

wat is je probleem met baars Digiloog, er is idd iemand die custom boards maakt voor de prophet VS die de ontvinbare ships vervangt en je er zo goed als geen problemen meer mee zal hebben

als een technicus met ervaring dingen schrijft zoals baars of gewoon iemand met ervaring zwijg je best want je maakt je belachelijk.

Wat is je probleem met baars Digiloog, er is idd iemand die custom boards maakt voor de prophet VS die de ontvinbare ships vervangt en je er zo goed als geen problemen meer mee zal hebben, als een technicus met ervaring dingen schrijft zoals baars of gewoon iemand met ervaring zwijg je best want je maakt je belachelijk.

Heb nooit een probleem met heer baars gehad, hij plotseling met mij.
Als hij mij hier zonodig met voor hem onzinnige uitspraken voor paal wil zetten ben ik helaas genoodzaakt hem ook eens met zijn stomzinnige uitspraken te confronteren, zoals:

ik kom zeer binnenkort ook met wat eurorack op de markt.
om te beginnen een buizen vco, een buizen filter/vca, en een buizen mixer.

of

1op 1 clones?
Ik ben er toevallig nu eentje aan het bouwen, eentje die beter klinkt..

of de volgende uitspraak die haaks op zijn eerdere uitspraak staat

hoe een synth klinkt is volkomen subjectief, er bestaat niet zoiets als een goed of slecht klinkende synth.

of

ik kan er waarschijnlijk wel meer (het gaat hier om de minimoog D) bouwen.
( als de koper de tijd heeft)
iets van 2500~3000,-

En zo kan ik nog wel even doorgaan, pas als hij doorheeft dat hij met zijn serieus bedoelde uitspraken door de mand valt en wij die niet serieus nemen maakt hij er plotseling een grapje van en moeten we zijn eerder gemaakte uitspraken plotseling met een korreltje zout nemen.
Ik vraag me af wie zich nou belachelijk maakt :eureka:
Lijkt me verstandig om maar weer ON topic te gaan want het wordt anders een eindeloze discussie.
Hoe kom je aan egres :?

Laatst gewijzigd:
Lijkt me verstandig om maar weer ON topic te gaan want het wordt anders een eindeloze discussie.

Bericht door een moderator:
Dat lijkt me inderdaad voor iedereen het meest verstandig. Iedereen heeft nu zijn plasje kunnen doen. Ik heb zin in kerststol en andere zoetigheid. Ik heb geen zin om dit te zien ontaarden in bitterheid. Klaar nu allemaal?

Dat lijkt me inderdaad voor iedereen het meest verstandig. Iedereen heeft nu zijn plasje kunnen doen. Ik heb zin in kerststol en andere zoetigheid. Ik heb geen zin om dit te zien ontaarden in bitterheid. Klaar nu allemaal?

IK WEL.

Gaf netjes aan hoe ik aan mijn nick name ben gekomen en anderen maken er weer een heel drama van door onzinnige uitspraken te doen die niets met dit topic van doen hebben en daardoor de sfeer weer tot een dieptepunt te doen dalen.
Onruststokers.
Ben van nature een vredelievend en hartelijk persoon maar je moet me niet het bloed onder m'n nagels vandaan halen, want dan wordt ik pas echt giftig.
En nu aan de oliebollen :W

mn oudste synthforum peseudonyme ; rondroyd

legdat maars uit aanje schoonmoeder desnoods sjitforum freinds

Back