Origineel geplaatst door Jena_mu6
laptop
indeed...
Geluidskaartje erbij, en ga de wereld van VST en VSTi eerst eens ontdekken voordat je een hoop nieuwe spullen koopt!
Stel nou dat het je bevalt..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Jena_mu6
laptop
Origineel geplaatst door marcuuu
500 kwijt ?en wat moet een ex synthfreak met een keyboard ?
Origineel geplaatst door cgholland
HI guys...
ik ben nieuw op dit forum... van 1990 tot 1994 was ik een enorme synth freak en een techo boy van het eerste uur. Van de ene op de ander dag ben ik ermee gestopt. om ruimte te maken voor studie en carriere. Nu wil ik de draad weer oppakken als vorm van...eeuuhhmm ontspanningstherapie.
Uit een schoendoos heb ik 1500 euro gehaald en wil een setupje samenstellen voor de gein. Randvoorwaarde is wel dat er geen computer inzit, voor mn werk computer ik al genoeg. Ik had zelf gedacht aan de volgende spullen... na een beetje zoeken op het web:
RM1X sequencer 250,-
jx10p masterkeyboard 250,-
s5000 sampler 500,-
microkorg leads 250,-
Behringer mixertje 250,-
totaal 1500,-
Wat denken jullie ??? is dit wat... of raden jullie me iets totaal anders aan bv alles in een zoals in een roland phantom ??
ben benieuwd
groeten
cgholland
Amsterdam
Origineel geplaatst door ez`
Waldorf Microwave XT
Yamaha RM1X
MIDI-controller naar keuze, minimaal 49 toetsen..
Klein mixertje (Yamaha MG-12 of MG-16 ofzo)..
Cheape PC + MIDI-interface
moet lukken voor <1500

Origineel geplaatst door anoniempje
akai s3000 sampler 200
tc electronics m-one 200
access virus 350
ion 400
soundcraft/topaz 20/4 op marktplaats 150 euro
hou ik nog 200 over voor eventueel een lexicon mpx500
grappig eigenlijk dat je voor 1500 euro een meer dan volwaardige studio kunt kopen bij goed zoeken
Wat denken jullie ??? is dit wat...
HI guys...
ik ben nieuw op dit forum... van 1990 tot 1994 was ik een enorme synth freak en een techo boy van het eerste uur. Van de ene op de ander dag ben ik ermee gestopt. om ruimte te maken voor studie en carriere. Nu wil ik de draad weer oppakken als vorm van...eeuuhhmm ontspanningstherapie.
Uit een schoendoos heb ik 1500 euro gehaald en wil een setupje samenstellen voor de gein. Randvoorwaarde is wel dat er geen computer inzit, voor mn werk computer ik al genoeg. Ik had zelf gedacht aan de volgende spullen... na een beetje zoeken op het web:
RM1X sequencer 250,-
jx10p masterkeyboard 250,-
s5000 sampler 500,-
microkorg leads 250,-
Behringer mixertje 250,-
totaal 1500,-
Wat denken jullie ??? is dit wat... of raden jullie me iets totaal anders aan bv alles in een zoals in een roland phantom ??
ben benieuwd
groeten
cgholland
Amsterdam
Origineel geplaatst door cream
Een Creamware Scope professional geluidskaart.. Meer heb je niet nodig.![]()
Origineel geplaatst door NyaH
Nee, enne hoe krijg ik daar geluid uit zonder pc, toetsenbord, muis, monitor, luidsprekers en een perperdure windhoos XP?, laat ik het dan nog maar niet hebben over de vrij dure software. Voor het gemak wordt dit vaak wel eens vergeten, meer je hebt het echt nodig.