synthiaks
Gepokt en gemazeld
Ik moet nog een paar maanden wachten op mijn Fenix....
Welke groep zit je brz?
Vette set trouwens patat!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik moet nog een paar maanden wachten op mijn Fenix....
Mag ook een Fenix zijn hoor.
Ff plaatje
Welke groep zit je brz?
Vette set trouwens patat!
76cm breed, 45 cm hoog en nu nog 20 cm diep.Wat zijn de dimensies van datgeen je daar hebt staan?
Het is een rack van Rob zelf. En er komt zsm een flightcase omheen. Even BIAM mailen....En in wat voor rack heb je dat hangen?
Tuurlijk. Heb ik ook gedaan.Kan je ook elke keer een module kopen...?
gefeliciteerd man 

Met deze kan je alles aan.Goedemiddag,
Ik zit er aan te denken om een 5u modulair te beginnen maar weet niet welke power supply ik moet kiezen, MOTM of Dotcom misschien is zelfbouw ook een optie?
Ik ben nogal noob in de modulair wereld maar wil voornamelijk zelfbouw projecten er in kwijt.

Toch wel grappig dat de meest interessante modulaire synths gewoon uit Nederland komen. Mogen we best trots op zijn.
Geluidje is 1 HRM oscillator die wat gemoduleerd word. Zo van de HRM in de geluidskaart.
Heb ooit gehoord dat het eerste electronische performance door een nederlander was gegeven...kan alleen niet meer op de naam komen.. weet iemand dit?
Met deze kan je alles aan.
Thnx dat lijkt me wel handig ind. maar dan moet ik wel een Dotcom power supply er aan hangen vanwege die +5v neem ik aan?
Weet waar je aan begint....Ik zit er aan te denken om een 5u modulair te beginnen maar wil voornamelijk zelfbouw projecten er in kwijt.

Niet als je modules geen 5V nodig hebben.
Weet waar je aan begint....
D'r is geen weg terug en een psychologisch verantwoorde praatgroep ervoor bestaat niet![]()