Welke modular moet ik kiezen?

Mag ook een Fenix zijn hoor. :P

Ff plaatje

Even een paar vraagjes...
Wat zijn de dimensies van datgeen je daar hebt staan?
En in wat voor rack heb je dat hangen?
Kan je ook elke keer een module kopen...?

Wat zijn de dimensies van datgeen je daar hebt staan?
76cm breed, 45 cm hoog en nu nog 20 cm diep.

En in wat voor rack heb je dat hangen?
Het is een rack van Rob zelf. En er komt zsm een flightcase omheen. Even BIAM mailen....

Kan je ook elke keer een module kopen...?
Tuurlijk. Heb ik ook gedaan.

Nee!!!!! heb je één van de 2??

Zag hem al helemaal voor me onder de fenix.. :( gefeliciteerd man :okdan:

@brz
Ik zit in groep 14 en blijf daar lekker zitten ;)

Ja cool he....Raffle time and I won.

Het gaat om de set met die SYN1 weevil er in.

Ik zit al een tijdje te kijken wat ik wilde kopen....heb al veel dingen gezien en ebsproken.....maar iedere keer knaagde de gedachte dat er misschien iets beters voorbij zou komen.
Nu wil ik al jaren een bugbrand.....dus ik is blij.

Ik ben net klaar met het schrijven van een Sinterklaas gedicht en dacht even dat ik gek werd van bovenstaande zin.... :D

Post aub wat filmpjes als je hem hebt.

p.s. heeft de fenix nou een lopass gate of niet?

Goedemiddag,
Ik zit er aan te denken om een 5u modulair te beginnen maar weet niet welke power supply ik moet kiezen, MOTM of Dotcom misschien is zelfbouw ook een optie?
Ik ben nogal noob in de modulair wereld maar wil voornamelijk zelfbouw projecten er in kwijt.

Goedemiddag,
Ik zit er aan te denken om een 5u modulair te beginnen maar weet niet welke power supply ik moet kiezen, MOTM of Dotcom misschien is zelfbouw ook een optie?
Ik ben nogal noob in de modulair wereld maar wil voornamelijk zelfbouw projecten er in kwijt.
Met deze kan je alles aan.

Er zijn er nog meer.

:(

Toch wel grappig dat de meest interessante modulaire synths gewoon uit Nederland komen. Mogen we best trots op zijn.

Geluidje is 1 HRM oscillator die wat gemoduleerd word. Zo van de HRM in de geluidskaart.

Heb ooit gehoord dat het eerste electronische performance door een nederlander was gegeven...kan alleen niet meer op de naam komen.. weet iemand dit?

Heb ooit gehoord dat het eerste electronische performance door een nederlander was gegeven...kan alleen niet meer op de naam komen.. weet iemand dit?

Dick Raaijmakers?

Afgelopen weekend nog een film van een kunstwerk van hem gezien waarbij een naakte kerel met een dichtgelijmde reet via een soort systeem langzaam van een fiets af werd getrokken. En er zat zo'n 300 man ingespannen naar te kijken van dichtbij.

Niet als je modules geen 5V nodig hebben.

Sjah nu nog niet maar dat is nog maar de vraag in de toekomst. uit ervaring weet ik dat ik beter in een keer iets universeels kan aanschaffen dan later er nog een keer de knip voor open te trekken.

Weet waar je aan begint....
D'r is geen weg terug en een psychologisch verantwoorde praatgroep ervoor bestaat niet :P

Nee ik ben er ook bang voor ik zit mezelf nu al gek te maken maar ik kan maar 1 ding tegelijk bouwen.. dus het moet maar rustig aan. Die pannel site is mij al wel bekend ja maar thnx. ;]

Back