en www.bananalogue.com dan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik geloof dat de DIY voeding met bouw instructiek komt. Ik heb er net zelf 1 besteld, maar nog niet binnen.
En je hebt mail.
Een Serge kan je alleen telefonisch bestellen bij STS.
Rex Probe is daar de man zeg maar.
Met de huidige dollarkoers heb je voor 2200 euro een Serge Animal panel.
Dat geeft je al een hele krachtige basis (...)

Ik heb de nieuwe versie van de A-100 DIY kit #1 net binnen. Duidelijke tekeningen, schema's en foto's voor de verschillende kasten, plus alle schroeven en kabels voor de voeding en de 4 rails en 2 busboards. De rails zijn nu ook geschikt voor alle modules (dat is dus de nieuwe versie).ik ben zeer benieuwd naar je diy kast.
al binnen? vordert t?
Ik heb de nieuwe versie van de A-100 DIY kit #1 net binnen. Duidelijke tekeningen, schema's en foto's voor de verschillende kasten, plus alle schroeven en kabels voor de voeding en de 4 rails en 2 busboards. De rails zijn nu ook geschikt voor alle modules (dat is dus de nieuwe versie).
Het enige wat je zelf moet kopen is het hout en evt een extra aansluiting voor de 15V AC spanning.
Nu nog tijd vinden om te gaan knutselen.
Edit: Net effe wat hout laten zagen bij de Karwei, koste 5 euro totaal. Heb je voor 130,- euro en wat tijd een kast voor alle euro modulairs.
nice!
en ga je m dan net effe wat groter maken dan standaard?
ga je dan ook langere connectorkabels maken om bij de bus te kunnen?
p.s. kort vraagje;
Als je externe signalen door je doepfer bv filter wilt laten gaan moet dat dan altijd via de a119?
)
sorry, ik ben echt een NOOB op dit gebied. Ik ga gewoon zo'n ding bestellen man, al dat geknutsel zonder dat je er kaas van gegeten heb vind ik maar nix. Je moet toch ergens beginnen. Maar superbedankt in ieder geval.