Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
de z3000 mk2 heeft ook een waveshaper.
--
maar ik ga maar zoveel mogelijk filmpjes bekijken / geluiden luisteren.
tnx

Is dat de Z3000? Dat soort geluiden zijn de laatste tijd erg populair. Sterker nog, net als in dit stukje, zie je in bijna elk eurorack filmpje van de laatste tijd de MATHS and de QMMG, beiden van MakeNoise. Hoewel ik de Z3000 niet ken, (enkel van demo videos) lijkt me voor dit type geluiden die Antioscillator veel meer op zn plaats, kun je ook nog wat meer mee buiten de oevers treden.z3000 sound: http://soundcloud.com/veqtor/calculating-monster
dit is precies wat ik zoek.. ik denk dat deze t wordt
eerst ff op vakantie en dan aan de slag met een doepfer diy kit en dan kan die z3000 erin .. en meer lfo's

Edit: keek nog even naar, maar in beschrijving van soundcloud zie ik geen Z3000 staan. En wat zijn die makenoise panels toch foeilelijk![]()
Ik vind de MakeNoise modules zo'n beetje de beste in heel euroland........sterker nog ik vind ze briljant....en de graphics zo'n beetje het allermooist.
MATHS is zo ontzettend veelzijdig, iets van 10 verschillende functies die allemaal geweldig worden uitgevoerd......en dat voor 235,-
Bizar spul
Ik ben zelf geen bewoner van euroland, maar het uiterlijk van MakeNoise ligt me gewoon niet. Voor de Wogglebug vind ik het zelfs een beetje raar, want die komt toch bij Wiard vandaan. Die Malekko/Wiard modulen zien er daarentegen hemels uit. Ben het met je eens hoor, het is een questie van smaak.Precies. MakeNoise brengt het west coast gedachtengoed naar het Euro formaat en daar ben ik ze (hem) zeer dankbaar voor!
Het panel design heeft aleen labels daar waar absoluut noodzakelijk maar geven wel duidelijk de signal flow weer, zodat je juist heel goed ziet wat je aan 't doen bent! Maar idd een design ligt je of niet.
Eurorack wordt het dan denk ik?
Als het DIY wordt is het formaat natuurlijk niet zo belangrijk.
Frack is wel makkelijker DIY te krijgen, dacht ik.