Ik heb het niet zo op "beurs handelaren" die het "onethisch" vinden dat iemand "hun uitvinding" gebruikt. De 1e ethische beurshandelaar moet ik nog tegenkomen.
ETHISCH?!?!?! Als meneer zelf op een ethische manier te werk was gegaan Ipv alles direct voor rot/slecht uit te maken en dit maar te herhalen, was de discussie anders geweest/verlopen. Open discussie is niet mogelijk geweest doordat meneer direct zwaarbewapend boze raketten op elke passant aan het afvuren was....
Wij zijn maar eindgebruikers. Maar als er steeds meer eindgebruikers negatieve dingen over iemand zeggen dan gelooft de grote massa het vanzelf.....
Zeker als er nog eens een grote groep als makke kudde er achteraan hobbelen en zonder enig geleverd (tegen)bewijs meedoen aan een beginnende heksenvervolging....
Lekker makkelijk.
Koop je ook een gestolen fiets of GSM?
Neen, dat is heling en strafbaar. Maar kocht jij je tv/koelkast/wasmachine van het merk wat dit product als eerste op de markt bracht?
Eerst was er coca cola, daarna kwam pepsi, weer later dr. pepper en nog een heleboel anderen die erop willen lijken en meeprofiteren. Als ethische beurshandelaar zoals de persoon in kwestie zou je dan weer verwachten hier begrip voor te hebben. Tis een onderdeel van de economie en dat is tenslotte weer zijn grote bron van inkomsten.
Producten ontwikkelen eenmaal door en dat is maar goed ook. Dit omdat er verder maar weinig vooruitgang geboekt zal worden ....
Ian Fritz heeft supermooie ontwerpen gemaakt voor de DIY communitie......al jaren, geheel belangeloos.
Belangeloos geloof ik niet... ongetwijfeld krijgt ie voor elk verkocht pcbtje/module een vergoeding.....
Maar belangrijker vind ik: komt alles uit zn eigen keuken zoals meneer zo arrogant doet voorkomen? Waarschijnlijk is dit niet het geval en/of zijn het doorontwikelde principes/producten met een eigen aroma....
Als er bijv. een nieuwe MS20 of TR808/909 of TB303 clone wordt gepresenteerd staan we bij wijze van spreken allemaal zonder gewetensbezwaar in de rij.....
vooral aan meedoen.....Karma is a bitch
Vooral meedoen aan de verheerlijking van een arrogante kwal, Jean....
Van jou had ik juist verwacht dat je er doorheen zou prikken en je de echte karma van het geheel zou inzien.....
Genoeg over dit onderwerp gezegd
Back ontopic!!!