hardware sequencer-meeting

We hebben in het verleden nogal slechte ervaring gehad, machine drum over monitoren naast een CS-80. Monopoly handteerde bij de vorige meeting de regel strak (zover ik weet) met daardoor veel meer klankplezier.

[/QUOTE]

geloof me ik weet wat je bedoelt ;) ik zal een hoofdtelefoon versterker menemen kunnen er meteen 4 meeluisteren

hm....analoog sequencen...kom maar op met die meeting.

Mag je ook komen als je zelf niks hebt? en je ook nooit analoog hebt gesequenced?

Origineel geplaatst door Ustka_Slupsk
Mag je ook komen als je zelf niks hebt? en je ook nooit analoog hebt gesequenced?
Uiteraard. Alle synthforumleden zijn welkom!

Re: datum (onder voorbehoud)

Re: datum (onder voorbehoud)

Origineel geplaatst door Hazes
De datum is hoogstwaarschijnlijk 30 oktober. Da's een zondag. Het zal dan overdag plaatsvinden in een zaaltje. Maar zoals gezegd onder voorbehoud. :)

Dat word een leuk weekend dan, Voodude en ik moeten vrijdag daarvoor draaien:duivels:

sequencer mc-8

sequencer mc-8

Hallo
is er iemand geinteresseerd in de roland MC-8
er zijn er eventueel 2.
volledig in orde met technishe planning en manuals
1 ervan is geconfigureerd voor atari of amiga met xtra uitbereidingen
er zijn er maar 200 van gemaakt
ze zijn ijzersterk en gebouwd als een tank
maar de meeste zulle deze klassieker wel kennen

meer info
http://machines.hyperreal.org/manufacturers/Roland/MicroComposer/roland.MC-8.ad.jpg
http://en.wikipedia.org/wiki/Roland_MC-8_Microcomposer

groeten dirk

Origineel geplaatst door bass-molecules
Nog mensen uit omgeving Utrecht die mee willen? samen in 1 auto is goedkoper en gezelliger :eureka:

Pb maar even als je interrese hebt.

even op nieuw onder de aandacht brengen.

kan nog steeds. we zitten nu met 2 man in m'n auto dus als de gear die meegenomen wordt niet al te veel gaat worden heb ik dus nog plaats voor twee man.

PB maar als je mee wilt rijden.

Neueueu.

Neueueu.

Origineel geplaatst door falafelbiels
Jeuz hee is die meeting van jullie nou NOG STEEDS niet geweest?!?!

Bij de weg...

Bij de weg...

Origineel geplaatst door MatthijsBlom
Waar wordt de meeting eigenlijk gehouden?
En is 30 oktober als een feit?

Ik ben de 30ste helaas niet van de party...andere plannen voor die dag.

Wie is nu eigenlijk de organisator? Ik zou graag wat meer duidelijkheid over dag, tijd en locatie.

Ha Pjotr,

Het wordt georganiseerd door een forumleden. Datum 30 oktober is gepland en lijkt door te gaan. Echter de eigenaar van het zaaltje moet nog even een handtekening zetten. :D Het is tot nu toe voor lastig gebleken om deze persoon te bereiken. Als het goed is tref ik die vanmiddag en dan zou defenitief moeten kunnen zijn.

grtz,

m0n0

lijkt wel een peebeetjuh :D

Pertect Mono...

Pertect Mono...

...dus ik mag daaruit begrijpen dat jij de organisator bent?
Ik heb zelf absoluut geen spullen die interessant zijn. Een RM1x, maar ja, daar zijn er al zoveel van, daar kunnen we de dijken van New Orleans wel mee ophogen.
Dus van mijn kant uitsluitend passieve en welwillende participatie, waarschijnlijk voornamelijk bestaande uit een openvallende mond.

Trouwens, mag ik ook 1 geïnteresseerde kennis meenemen die helemaal geen gear heeft?

...ik niet alleen, prothuman en hazes ook...
Diegene moet wel lid zijn van het forum ;)

Misschien handig om een lijstje te maken van wat dr nu aan sequencers komt?
Ik kan (indien ze nog niet meegenomen worden) een Future Retro 777, een TB-303 of een akai MPC2000xl (8 outs / smartcard) meenemen.

Robin

Origineel geplaatst door C738
Ik kan (indien ze nog niet meegenomen worden) een Future Retro 777, een TB-303 of een akai MPC2000xl (8 outs / smartcard) meenemen.

Robin
:eureka:

Voodude en ik komen met de MAM SQ-16 (ook al snappen we dat ding niet helemaal).

Owja hoeveel flessen bier uit Breda moeten we meenemen ?

Robin

Die 303 zou ik wel heel graag even willen horen op de meeting. Ik neem de mijne er ook mee naar toe maar die schijnt volgens sommigen nogal dunnetjes te klinken. Zou daarom graag es een 1 op 1 vergelijking doen. :)

Robin

lijkt me een best plan.

Ik kan mee nemen:

spectralis
acidlab bassline

PS. heb nog steeds plaats in mijn auto :eureka:

een lijstje met gear komt er zeker. Sterker nog: Er staat een hele website klaar waar alle info enzo op staat. We willen alleen ff 100% zekerheid hebben...

btw.: we= monologic, protohuman en hazes

ok ik de Manikin Schrittmacher en de poly evolver

Back