kaihugo
Stamgast
Hey ik had voor een goeie prijs een Yamaha CP70B op de kop getikt, en ik kwam er achter dat dit bij CashConverters.be was. Nu wilde ik dit weekend toch naar Brussel, dus ga ik ze morgen (zaterdag) een bezoekje brengen.
Maar nu heb ik de vraag, weten jullie wat dit voor bedrijf is? Klinkt heel louche en spammie, maar volgens mij is het gewoon een zaak die spullen opkoopt en verkoopt (heet dat niet iets als verpanden ofzo, een pandjeszaak oid?)
En ook vraag ik me af of jullie nog iets leuk zien in deze lijst:
Lijstje
ze zijn zelfs bereid enorm af te dingen heb ik gemerkt.
Hebben mensen hier misschien nog tips waar op te letten bij de aankoop van een Yamaha CP70B?
Kai Hugo
Maar nu heb ik de vraag, weten jullie wat dit voor bedrijf is? Klinkt heel louche en spammie, maar volgens mij is het gewoon een zaak die spullen opkoopt en verkoopt (heet dat niet iets als verpanden ofzo, een pandjeszaak oid?)
En ook vraag ik me af of jullie nog iets leuk zien in deze lijst:
Lijstje
ze zijn zelfs bereid enorm af te dingen heb ik gemerkt.
Hebben mensen hier misschien nog tips waar op te letten bij de aankoop van een Yamaha CP70B?
Kai Hugo

Die poly 61 is toch ook redelijk goedkoop? ik ken sowieso vrij weinig spul hiervan..
)
? Zien jullie nog leuk spul verder in Brussel? Die zaak daar in Brussel ziet er trouwens ook erg grauw uit joh. Check die