ipod mixer

anoniempje

hobby knooier
heb er al eens over gelezen hier op synthforum dat iemand zij dat dat een leuk idee zou zijn

en check eens schijnbaar lezen ze syntforum.nl

3487-img.jpg

gaat 399 dollar kosten lijkt me zonder die 2 ipods erbij

heeft ook 2 normale lines/phonos

niet echt voor synthforum maar toch het vermelden waardt lijkt me omdat menig mens hier ze heeft

nog een link met meer info

info klik mij

ja het ziet er wel erg flashy uit maar wel leuk voor mee op vakantie ofso

Echt wel dat van die hippe figuren die nu ookal van die Ipod feestjes bezoeken dit geweldig vinden.
Maar kan je ook het tempo aanpassen, anders kan je toch niet mixen?

en iderdaad DJ legowelt zal hier wel pap van lusten. Das ook zo'n hippie :dubbel:

ik ken gasten die hun mp3's of audio bestanden voordat ze ze op CD zetten eerst allemaal op hetzelfde tempo zetten. Zodat ze niet live hoeven te pitchen. Kan dus ook met ipod.

Ik veracht die gasten en neem maar van mij aan dat dat echt tot het hoogste niveau zo gaat.
daarom zeg ik nogsteeds en al jaren: vinyl.
Weet je dat er echt live gemixt wordt.

Origineel geplaatst door Thoraval
ik ken gasten die hun mp3's of audio bestanden voordat ze ze op CD zetten eerst allemaal op hetzelfde tempo zetten. Zodat ze niet live hoeven te pitchen. Kan dus ook met ipod.

Ik veracht die gasten en neem maar van mij aan dat dat echt tot het hoogste niveau zo gaat.
daarom zeg ik nogsteeds en al jaren: vinyl.
Weet je dat er echt live gemixt wordt.

je kunt prima een DATje met een mix afspelen en dan een beetje met vinyl gaan lopen googelen hoor ;)

zit geen pitch op idd....dus wat je hier aan hebt snap ik niet helemaal..... een vriend van me draait met 2 iPods (en ook met vinyl en ook met CDs dus geen stress vinyl-puristen ;) ) en die prikt ze gewoon in de DJ mixer...dus het nut van dit apparaatje zie ik niet zo

Origineel geplaatst door olafmol
Een vriend van me draait met 2 iPods

Nou is Rodger ook wel 'n geval apart natuurlijk... :)

Origineel geplaatst door lo-fi
Nou is Rodger ook wel 'n geval apart natuurlijk... :)

lol, ja dat is zo!

Ik moet apple een ding nageven, die hele hype om dit apparaat hebben ze goed gedaan, snap alleen echt niet waarom die onstaan is, want het ding is veels te duur, maar ja de doelgroep is een sucker for design.

Wat is het nut van dit apparaat? Laten zien dat je twee ipods heb? Enige wat je kan doen is een switch tussen nummers en wat eq regelingen, maar inhoeverre die bruikbaar is voor dj'en vraag ik mij af, geen pitch mogelijkheid, hopelijk kan de "dj" er wel mee cue'en. :confused:

Misschien mis ik iets crusiaals, maar voor $ 399, wat krijg je er nou eigenlijk voor?

Back