Hey allemaal,
Het is mijn eerste post
, ik heb deze forum gevonden na een tijdje toen ik beetje informatie over muziek aant zoeken was. Ik ben momenteel bezig met Fruity loops en reason . En ik zie veel mensen praten op internet(heb niet zoveel kennisen die zich met muziek bezig houden, allesinds niet in de buurt , geen contact dus ) over Keyboards & Synthesizers , dus ik ben een beetje opzoek gegaan naar informantie, maar vind nog steeds niet wat ik wil weten. Kortweg ik vraag jullie hulp !
Kunnen jullie mij sommige punten duidelijker maken ?
Verschil tussen Keyboards & Synthesizers .
Welke Keyboard of Synthesizer aanschaffen .
Prijs / kwaliteit .
Informatie over wat ik wil doen & waarvoor ik het wil gebruiken .
Ik ben liefhebber van hip-hop genre, ik wil mijn eigen muziek maken . Ik wilde / wil een Keyboard of Synthesizer aanschaffen, want ik hoor / lees dat het alles vlotter gaat . Gebruik : ik wil het gebruiken om geluid te bewerken, mee te knoeien om te leren
, gebruik maken van vst’s , piano – roll gebruiken in synth & squenser programma’s . Mijn eigen “geluidjes” maken en zo stilletjes muziek maken .
Ik heb een beetje geld opzij liggen , maar als meer kost dan dat ik het momenteel heb geen probleem ik zal het wel verdienen door harder te werken
.
Alvast bedankt
PS : Ik hoop dat jullie niet denken dat ik hier alleen vragen kom stellen , ik wil best ook andere forum leden helpen zolang ik het weet / kan , ik wil in de “familie” mijn plaats ook nemen. :p
Prettige dag nog ...
Het is mijn eerste post
, ik heb deze forum gevonden na een tijdje toen ik beetje informatie over muziek aant zoeken was. Ik ben momenteel bezig met Fruity loops en reason . En ik zie veel mensen praten op internet(heb niet zoveel kennisen die zich met muziek bezig houden, allesinds niet in de buurt , geen contact dus ) over Keyboards & Synthesizers , dus ik ben een beetje opzoek gegaan naar informantie, maar vind nog steeds niet wat ik wil weten. Kortweg ik vraag jullie hulp ! Kunnen jullie mij sommige punten duidelijker maken ?
Verschil tussen Keyboards & Synthesizers .
Welke Keyboard of Synthesizer aanschaffen .
Prijs / kwaliteit .
Informatie over wat ik wil doen & waarvoor ik het wil gebruiken .
Ik ben liefhebber van hip-hop genre, ik wil mijn eigen muziek maken . Ik wilde / wil een Keyboard of Synthesizer aanschaffen, want ik hoor / lees dat het alles vlotter gaat . Gebruik : ik wil het gebruiken om geluid te bewerken, mee te knoeien om te leren
, gebruik maken van vst’s , piano – roll gebruiken in synth & squenser programma’s . Mijn eigen “geluidjes” maken en zo stilletjes muziek maken . Ik heb een beetje geld opzij liggen , maar als meer kost dan dat ik het momenteel heb geen probleem ik zal het wel verdienen door harder te werken
.Alvast bedankt
PS : Ik hoop dat jullie niet denken dat ik hier alleen vragen kom stellen , ik wil best ook andere forum leden helpen zolang ik het weet / kan , ik wil in de “familie” mijn plaats ook nemen. :p
Prettige dag nog ...
. Als je kijkt op de site van M-Audio zie je dat er ook bij staat dat 'ie voor PC werkt.