Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Anquah
er is niets virtueel analoog aan een motif; de presets vallen nauwelijks te bewerken op effecten en ADSR en nog een paar dingen na
Hm, en dan niet weten wat multitimbraal is (zie handleiding Motif)?Origineel geplaatst door Anquah
Maar ik heb behoorlijke kennis van synthese.
Je Motif heeft 4 oscillators met een schijtlading aan waveforms en ieder een aparte multimode filter en 3 standaard LFO's (hardwired naar AMD, PMD, FMD) en 3 (complexe) ADSR's (PEG, FEG, AEG) - EG curves als het goed is. En dan komen de effecten pas! Is dat wel dezelfde Motif waar we het over hebben? De meeste andere synths moeten het met minder doen!de presets vallen nauwelijks te bewerken op effecten en ADSR en nog een paar dingen na
De Motif heeft toch zelf een sampler met 4mb, daar kun je al een hoop samples in kwijt als je basic waveforms pakt. Daar al eens mee geexperimenteerd, dan?ook weet ik hoe mijn motif werk, alleen is het bewerken van je samples echt beperkt.
Origineel geplaatst door Hanz
Ik begrijp dat topicstarter er alles al van weet.
Daarom zou ik zeggen: koop gewoon zo'n Juno D, hoera!
... dat wilde je toch horen?