Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door matt second
ligt er undregruonrdmuziek bij de free record shiop dan ?
Origineel geplaatst door hakkuhdan
Raar dat er hiero mensen zijn die zich dom voordoen.. en weer anderen die denken dat ze wijs zijn.... ach het onderwerp alleen al!
Komop nou, inspireer ipv irriteer!
Origineel geplaatst door da goose
dan ben ik best underground bezig dus...
maar wat ik dan niet snap... dat was met een track die op de dj jean verzamelaar madhouse (jeffed - deep in the undagrownd) staat... is het dan underground of toch commercieel ?? vooral met die titel... :confused:

Origineel geplaatst door barn
...maar op het moment dat ie op de cd staat, dan is ie in principe al commercieel...maar daar gaat een tijdje overheen..
Origineel geplaatst door barn
ik ken het nummer niet, dus ik kan niet vertellen of 'ik' het creatief/verniewend vind enzo...maar op het moment dat ie op de cd staat, dan is ie in principe al commercieel...maar daar gaat een tijdje overheen..
de vraag is dus...was ie Underground...
Pe@cE
Origineel geplaatst door murphi
Kijk dit vind ik nou onzin.
Stel dat ie nou een ongelofelijk loeiharde ontoegankelijke teknoknaller gemaakt had en daarmee door stom toeval de top40 in was gerold ? Is het dan ook commerciele muziek ?
Dan kun je ook zeggen dat alle vinyltjes in de platenzaak ook commercieel zijn omdat er geld aan wordt verdiend.
Onder commerciele muziek versta ik muziek die gemaakt is om vooral veel te verkopen. Van die producers die alles maken waar de markt om vraagt....
Is R&B in ? Dan gaan ze R&B maken...
Is Trens in ? Dan gaan ze (hard)trens maken...
Overigens respect voor deze mensen. Het is gewoon hun job en ze maken waar de markt om vraagt en verdienen er bakken met geld mee.
Hehe dus we kunnen binnenkort een plaat van Dj Goosywoozy verwachten![]()
![]()
???

Nou als je nog een figurant nodig hebt die in de videoclip met een roze bontjas rondrijd op een stepje ......
(een Nordlead zonder kabels moet je zelf maar regelen)

)