Post hier een filmpje van je studio

Erg mooi, heb je 2 CS-80's?!

Maarre je speelt de melodie wel te snel... :duivels:

Meer van dit soort beelden!

Gaaf!

Re: Post hier een filmpje van je studio

Origineel geplaatst door VanHeckis
Mijn broer was laatst op bezoek met zijn camera en..

:halleluja ...

Wist eigenlijk hélemaal niet wat voor geluid er uit die Yammie CS-bakken kwam, maarre... :{ errug mooi!

Petje af!

Eindelijk een filmpje met een CS80, en nu niet dat wazige filmpje waarop Vangelis zijn CS80 demonstreert.
Ook leuk hoe je de neerwaartse lfo gebruikt om een doeltreffende begeleiding neer te zetten ! We want more !

Ik ben echter benieuwd of deze thread veel film-materiaal oplevert. Niet iedereen beschikt over een digitale filmcamera met firerwire-interface etc.

By the way: jouw kamertje is 's winters lekker warm, dankzij de Yamaha's ;)

Allee dan, ik heb ook eens een filmpje gemaakt. Enkele dagen geleden, mijn vriendin was weg.
Het is een stukje muziek dat ik al lang probeer 'deftig' te spelen, maar ik krijg er verdorie gewoon kramp van in de vingers. (kan je af en toe wel zien :D )

Hier

funky!

jammer dat de andere links niet meer werken, leuke thread dit!
@Hermax: :halleluja
ik kan het niet :D

damn, ik kan er alleen maar van dromen om zo te spelen:)

cool shirt trouwens:D

:okdan: petje af hoor Hermax!! Goed gespeeld!

Niet "mijn stijl" maar goed! :biertje:

Lekker deuntje Hermax, toppie gespeeld! Grooved lekker!

Kijken of ik eens een leuk filmpje kan maken.

mensen kom op, waarom werken die andere filmpjes niet meer? Dit is keigaaf!!

Superleuk hermax!

Origineel geplaatst door hermax
Allee dan, ik heb ook eens een filmpje gemaakt. Enkele dagen geleden, mijn vriendin was weg.
Het is een stukje muziek dat ik al lang probeer 'deftig' te spelen, maar ik krijg er verdorie gewoon kramp van in de vingers. (kan je af en toe wel zien :D )

Hier

Ha ha! Wel cool...krijg er wel een beetje zo'n Bert Smoorenburg (of hoe heet die gast van Yamaha ookalweer) bij...

Origineel geplaatst door hermax

Hier

???WAAR IS DAT T-SHIRT TE BESTELLEN :dubbel: ???

Heel leuk om te zien, netjes gespeeld :okdan:

Origineel geplaatst door M0n0L0g1C
???WAAR IS DAT T-SHIRT TE BESTELLEN :dubbel: ???

Geen idee eigenlijk, ik heb 'm cadeau gekregen...
zegt misschien wel iets over hoe men mij ziet..?

Back