Twin-x
Gedeactiveerd account
Aan de gene die ons in de interface heeft gezet. Hele mooie vermelding op pagina 8.
Hartstikke bedankt.
Hartstikke bedankt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dutch Synth Forum
Het Dutch Synthesizer Forum is een goed lopend synthesizer forum, te vinden op www.synthforum.nl. Het bijzondere aan dit forum is dat het een Nederlandstalig synthesizer forum is, waardoor er een vrij lage drempel is voor mensen om vragen te stellen.Een groot genre wordt behandeld, zoals hardware synths, software synths, opname-technieken, live technieken, producertechnieken, vintage, DIY, nieuwtjes en reparaties.Verder zijn er rubrieken waar beginnende muzikanten vragen kunnen stellen aan bekende producers (bijvoorbeeld Da Goose, Ben Liebrand en Speedy J).
Het forum telt momenteel 470 leden uit nederland en belgie en het aantal stijgt snel. Op zondag 15 september 2002 houdt het forum in Venlo een meeting met 'smiddags exposities en een presentatie van een nog onbekende professional, 's avonds treden diverse dj's en live acts op. www.sonicplanet.net/dsf2002

Origineel geplaatst door Ferric
Ik heb 'm nog steeds niet binnen deze maand. Zometeen maar eens kijken of de postbode is geweest![]()

Origineel geplaatst door marcuuu
Ik heb enkelt heel interface nergens ooit in een winkel gezien
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Daar ligt ie nu nog niet bambam.. Pas volgende week.

Origineel geplaatst door BCA303
Volgens mij ging het erom dat de Interface bij Bruna te koop is en niet over dat de nieuwste editie daar nu wel of niet al ligt.
Ja sorry.... ik loop te zeiken ja![]()