[Interface] Bedankt

Twin-x

Gedeactiveerd account
Aan de gene die ons in de interface heeft gezet. Hele mooie vermelding op pagina 8.

Hartstikke bedankt. :okdan:

Hehe.. je had 'm dus al gezien..

Hehe.. je had 'm dus al gezien..

Leuk stukje in de interface inderdaad. Zal het wel even overtypen:
Dutch Synth Forum

Het Dutch Synthesizer Forum is een goed lopend synthesizer forum, te vinden op www.synthforum.nl. Het bijzondere aan dit forum is dat het een Nederlandstalig synthesizer forum is, waardoor er een vrij lage drempel is voor mensen om vragen te stellen.Een groot genre wordt behandeld, zoals hardware synths, software synths, opname-technieken, live technieken, producertechnieken, vintage, DIY, nieuwtjes en reparaties.Verder zijn er rubrieken waar beginnende muzikanten vragen kunnen stellen aan bekende producers (bijvoorbeeld Da Goose, Ben Liebrand en Speedy J).
Het forum telt momenteel 470 leden uit nederland en belgie en het aantal stijgt snel. Op zondag 15 september 2002 houdt het forum in Venlo een meeting met 'smiddags exposities en een presentatie van een nog onbekende professional, 's avonds treden diverse dj's en live acts op. www.sonicplanet.net/dsf2002

Dit stukje is overgens voor een groot deel gebaseerd op een mailtje dat JohnnyBusca ooit naar Interface stuurde. Ook ondergetekende en Senso hebben dergelijke acties al ondernomen.

is toch een vrij bekend nl sytnh tijdschrift...hebben ze toch wel in de meeste tijdschrifjtenhandels hier. Leuk!

Origineel geplaatst door Ferric
Ik heb 'm nog steeds niet binnen deze maand. Zometeen maar eens kijken of de postbode is geweest :smeris:

Zo, komt de facteur in Nederland ook op zaterdag? In België alvast niet :(
Maandagochtend zorgt onze hond er wel voor dat ik wordt geinformeerd zodra er ook maar iets in de brievenbus wordt gedeponeerd. Moet ik alleen zorgen dat ie m'n interface niet helemaal onderkwijlt, de lobbes :{

Daar ligt ie nu nog niet bambam.. Pas volgende week.

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Daar ligt ie nu nog niet bambam.. Pas volgende week.

Volgens mij ging het erom dat de Interface bij Bruna te koop is en niet over dat de nieuwste editie daar nu wel of niet al ligt.

Ja sorry.... ik loop te zeiken ja :(

Origineel geplaatst door BCA303

Volgens mij ging het erom dat de Interface bij Bruna te koop is en niet over dat de nieuwste editie daar nu wel of niet al ligt.

Ja sorry.... ik loop te zeiken ja :(

juist en het gaat erom dat de editei waar we het over hebben dus deze week nog niet bij de Bruna te koop is :)
scheelt weer een wandeling voor bambam

oke ik ga as week naar Denhaag cs kijken hoe dat interface er uit ziet . Weet iemand wat hij kost los in een winkel ??? want
de sound on sound vind ik vrij duur die krijg ik soms van mijn
zus
en voor the great Muffin dat niet inkomen van interface gear
extjanse kan ook door virus of je mist een file welke weet ik niet meer ik had het ook een keer gehad

€5,70 incl CD. En hij is wel 10 x zo snel uitgelezen als de SOS. :)

de interface kost E 5,70 incl een CD (ingezonden demos, soms met samples)

is overigens in elke tijdschriftenzaak te krijgen

(ook bij de boekelier naast bakker jaap ..)

ik had gisteren ineens een interface in mijn brievenbus liggen..hoe die bij me terecht gekomen is is me een groot raadsel..... maar ik weet nu wel weer waarom ik em nooit koop ;)

Back