Synthesist
Getoetst lid
Waar kan ik earpads kopen voor sennheiser koptelefoons? Mijn 7 of 8 jaar oude HD500 heeft zulke versleten earpads dat ze ontzettend afgeven aan alles waar ik de koptelefoon op leg (en dus ook op mijn kleren als ik de koptelefoon om mijn nek heb hangen). Het gaat dus om het imitatie leren spul dat je oren afsluit... de importeur heb ik al eens gemaild maar die geeft geen antwoord! Volgens mij moeten de earpads van de HD575 ook passen. Deze zijn van stof en lijken me eerlijk gezegd nog prettiger.
Dan heb ik ook nog een HD35 waarvan de oorkussentjes helemaal weggerot zijn, ook hiervoor kan ik geen nieuwe vinden! van deze kan ik geen plaatje vinden: het is gewoon zo'n standaard koptelefoontje dat niet je oren omsluit
Ik heb natuurlijk geen zin om nieuwe koptelefoons te kopen, alleen omdat de earpads versleten zijn... wie o wie helpt me uit de brand?
Dan heb ik ook nog een HD35 waarvan de oorkussentjes helemaal weggerot zijn, ook hiervoor kan ik geen nieuwe vinden! van deze kan ik geen plaatje vinden: het is gewoon zo'n standaard koptelefoontje dat niet je oren omsluit
Ik heb natuurlijk geen zin om nieuwe koptelefoons te kopen, alleen omdat de earpads versleten zijn... wie o wie helpt me uit de brand?