Waar zijn Sennheiser onderdelen te koop?

Origineel geplaatst door demian
Dit is gewoon kunst!! Echt!! Supers..

Die plastic zakjes zorgen voor goeie ideeen bij jou! :D

Past ook wel in de thread : Photoshop je eigen synth in elkaar.. lichtelijk offtopic, maar zeer geslaagd idee :)

bedankt voor de fijne tijd door het lezen van deze thread :D:D:D\

Kut...verkeerd geciteerd....dat krijg ik nu niet meer goed.
jammer dan...toch lache..die koptelefoon met sponsjes

Origineel geplaatst door bass-molecules
ja dat is ook geen probleem, bij sennheiser kan je bijna alles los kopen, en zeker die kabelstjes

stuur even een mailtje naar me, dan ziek ik die op de zaak.

ja, zeker die kabeltjes!..

marreuh mss dat iemand hier weet waarom sennheiser ervoor kiest om hun kabels zo belabberd slecht te maken..
na 2 nieuwe kabels was ik het zodanig beu om telkens (±30 euro) een nieuwe set te kopen dat ik gewoon de hele zaak opengemaakt heb en er vaste, stevige kabels ingesoldeerd heb.

echt belachelijk dunne kabeltjes , en ontzettend teer.

Tis gewoon echt struikeldraad. Ik had mn kabel net binnen en zou ff ergens naar toe lopen...en hoppa!...daar was de eerste struikelval alweer. :walker:
Maar hij doet het prima dus bass-molecules hartelijk dank. :halleluja

Blijft wel enigszins jammer dat Sennheiser geen kortere kabels verkoopt van ongeveer 1,5 meter.

Ter info: Sennheiser (inclusief accessoires) zijns tegenwoordig ook te koop in vrijwel elk zichzelf respecterende computerwinkel.

Origineel geplaatst door Sly Dog
Tis gewoon echt struikeldraad. Ik had mn kabel net binnen en zou ff ergens naar toe lopen...en hoppa!...daar was de eerste struikelval alweer. :walker:
Maar hij doet het prima dus bass-molecules hartelijk dank. :halleluja

Blijft wel enigszins jammer dat Sennheiser geen kortere kabels verkoopt van ongeveer 1,5 meter.

óf draadloos :eureka:
Die heb ik nu voor erbij, geluid is echt wel goed en geen gestruikel meer.

Back