Ahhh...
Analoog bestaat dus helemaal niet.
Mijn hart moet wel digitaal zijn, want het slaat of slaat even niet. Mijn hartje slaat niet continu, maar in stapjes... Boem, boem, boem.
Lopen is dus ook het toppunt van digitalisering!
Ademhalen, gewoon in en uit!
En denken, tjee zeg, kan niet anders dan digitaal zijn, want ik denk aan het een of aan het andere. Nooit aan alles tegelijk.
Nou, als de mens al zo digitaal is als de pest, dan zal de rest van de werkelijkheid dat toch ook wel zijn, toch? Gewoon analoog aan de mens
Het leven is digitaal, je leeft of je bent dood! Aan of uit...
Trouwens, even in ernst...
De Van Dale spreekt nergens over dat de taal digitaal zou zijn.
Kan je even een verwijzing geven naar de betreffende insteek?
Wikipedia is een een soort hobby van een paar mensen en op internet kan je alles schrijven wat je wilt. Wikipedia heeft geen censurende redaktie. Ik heb er ooit eens gelezen dat Maurice Ravel na het componeren van de Bolero zelfmoord zou hebben gepleegd en dat daarom deze muziek zo vaak gebruikt wordt bij 'eige-moord'. Is me die Ravel toch gewoon gestorven op redelijk hoge ouderdom in z'n bed...
En wat die opleidingen betreft...
Ach, die leraren daar, die al die boekjes willen volschrijven, die moeten ook steeds iets nieuws verzinnen en aansluiten bij de automatisering staat nog steeds, helaas, stoer, ook al verkopen ze onzin.
Wout