Teknival

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Nolet
jongens jongens zo geheimzinnig hoef je er niet over te doen. Alsof de politie niet binnen 5 minuten weet waar het is....Teknival is al jaren een publiek geheim. De organisatie vind het denk ik gewoon leuk om net te doen alsof niemand het weet terwijl iedereen het al weet...

Dat slaat ook al helemaal nergens op, beetje blonde opmerking ook

Inderdaad, ik ben het met je eens Boost. Die geheimzinnigheid is meer om de gouwekettingsjonnies, breezahchicks en nieuwsgierige trancefanaten buiten te houden. En het is geweldig dat sommige mensen het al heel snel ook wisten. De meeste soundsystems weten echter van te voren nog niet waar het plaats gaat vinden. Gisteren avond om een uur of half tien is er nog van meetingpoint gewisseld.

ik hoop voor dat ze dit jaar niet recht tegenover een woonwijk gaan staan

over blond gesproken ;)

eerbied voor een feest? hihihi..tis maar een feessie man! weetjewel, lol maken enzo.....het begint de communistische beweging wel te lijken ;)

Teknival!

Teknival!

Ze bleven wel wat langer op lokatie ,tsja en dan moet de politie toch weer lastig gaan
doen.....zucht.....maarja, they can't stop it. Tot volgend jaar maar weer.

Teknival @ planet

Ik vraag me eigenlijk wel af: Als je nou een feest maakt en de politie komt binnenvallen... ben je dan al je apparatuur echt kwijt en krijg je dan een proces-verbaal ?

Alle spullen worden meestal in beslag genomen. Maar dat maakt niets uit. Je laat hewoon een papiertje zien waarop staat dat je al de apparatuur van een vriend ofzo gehuurd hebt, en dan kun je het een paar dagen later weer ophalen (meestal duurt het wel wat langer helaas). Maas in de wet, zullen we maar zeggen.

Nou, ik vind dat iedereen illegaal feesten een beetje te veel de lucht in prijst. Het is wel leuk, maar als de ME komt is de lol er af. Je wilt niet weten hoeveel keer ik naar een illegaal feest ben geweest, waar ze anderhalve opgeblazen speaker, 2 kratjes bier, 4 zwervers, die hun hond kwijt zijn en een gordijn met een kaars eronder, ben geweest, het is wel lachen, maar 9 van de 10 keer een drama.

Maar goed dat is mijn eigen bekrompen mening die ik hier ff wil spuien, ik begrijp wel dat dit "echt" underground is en zo, maar illegaal blijft behelpen.

Ik lees net toevallig een stukje in de Telegraaf... Begint met

"Een groep van 2000 dronken en door drugs bedwelmde housers uit heel Europa heeft een ravage gemaakt van het beschermde natuurgebied Bergerheide in het Noord Limburgse Bergen."

Jip.. precies wat je kunt verwachten..

Jip.. precies wat je kunt verwachten..

Dit is dan ook te verwachten van deze kwaliteits-krant..

Hee.. wellicht waren ze allemaal dronken en souped-up.. en hébben ze er inderdaad een puinhoop van gemaakt.. en vooral dat laastste zou jammer zijn in een natuurgebied.

Maar dit soort ongenuanceerde uitspraken (in een krant nota bene) zijn je reinste stemmingmakerij.

het gemiddelde openlucht feest dat ik heb meegemaakt verandert de omgeving idd altijd in een puinhoop cq. ravage dus dat zal me hier ook niet verbazen..... en dat dronken en drugged-up ook niet, tekno met een grote K ;) nix anders dus dan de grote ID&T feesten maar die zetten er een grote hal omheen haaha

Zoals gewoonlijk moet je de uitspraken in de Telegraaf met een flinke zak zout nemen. (een korrel is lang niet genoeg) Maar de voorstanders van dit soort feesten die hard lopen roepen dat ze "toch niemand tot last zijn" hebben natuurlijk ook een bord voor hun kop :)

Ik heb hier toevallig een Telegraaf liggen van een collega maar waarschijnlijk staan er in de volkskrant en het NRC vergelijkbare stukken.

Ik moest trouwens wel lachen om die "2000 dronken en door drugs bedwelmde housers " :)

godsamme nou krijgt house weer een slechte naam door die blamblamblam machinegeweer teKno ;)

Re: Jip.. precies wat je kunt verwachten..

Re: Jip.. precies wat je kunt verwachten..

Origineel geplaatst door CraZ
...Hee.. wellicht waren ze allemaal dronken en souped-up.. en hébben ze er inderdaad een puinhoop van gemaakt.. en vooral dat laastste zou jammer zijn in een natuurgebied.

...

daar klopt dus gewoon echt geen reet van. kwas zelf net wakker toen we weg moesten..en dat van die puinhoop helemaal niet. vergelijk de camping van lowlands naderhand maar eens met dit terrein. 't is dat onze blauwe vrienden zonodig stoer moesten doen, anders hadden we onze berg vuilniszakken ook nog meegenomen. en zelfs toen ik van het terrein wegreed (en ja geluk gehad; spullen op de achterbank snel met truien en troep bedekt, dus ik heb alles nog) mensen die langs de weg alle troep op aan 't ruimen waren. kom daar nog maar eens om op een gemiddeld feestje.

was trouwens wel erg tof! hele leuke liveset gedaan (3-4 uur) met 5 (!) andere mensen die ik helemaal niet kende; alles op een sync en de speeltuin is geopend!!

:okdan:

vergelijk de camping van lowlands naderhand maar eens met dit terrein.

uuhm, je vergeet één ding.. Lowlands heeft toestemming.. en jullie niet ! :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back