Tijd.

Tijd.

• :D 1minuut per week ?

Stemmen: 1 1,6%
  • 1 x 60 minuten (1uur)

Stemmen: 4 6,5%
  • 3 x 60 minuten (3uur)

Stemmen: 14 22,6%
  • 5 x 60 minuten (5uur)

Stemmen: 7 11,3%
  • 8 x 60 minuten (een werkdag)

Stemmen: 18 29,0%
  • 16 x 60 minuten (2 werkdagen)

Stemmen: 7 11,3%
  • 40 x 60 minuten 0f meer (je werk of uitkering)

Stemmen: 8 12,9%
  • 168 x 60 min :S (gebruik minder drugs)

Stemmen: 3 4,8%

• Totaal aantal stemmers
    62
  • De stemronde sluit: .
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
of het slecht is voor je oren hangt er vanaf hoe hard je de boel zet.

Ik maak gewoon tijd als ik wil spelen. Vooral piano spelen maakt me rustig en dat is belangrijk dus daar moet tijd voor gemaakt worden.

Volgens mij hebben mensen vaak ook meer tijd dan ze denken (vaak, niet altijd!). Ik bedoel, hoeveel zijn er wel niet die vrijgezel zijn en "nee, echt geen tijd hebben voor een vriend(in), want het is zo al veel te druk en ik weet nu al niet hoe ik alles gedaan kan krijgen wat ik wil doen". Jeweetwel. Maar als ze dan 'de ware' tegenkomen, dan blijkt daar opeens tijd zat voor te zijn. Ik weet niet hoe dat nou precies komt; misschien een kwestie van prioriteitenshifting en (nog) efficienter met je tijd omgaan. Maar in ieder geval: ik denk dat er qua tijd vaak meer mogelijk is dan lijkt, als je je er maar een beetje rationeel mee omgaat en je er écht toe zet.

(dit is eigenlijk een soort memo-to-self, want als iemand zijn tijd verdoet met niets en zich dan tóch achteraf afvraagt waarom hij nergens tijd voor heeft... :engel: )

Bericht door een moderator:
samengevoegd

3x60min., althans, dat probeer ik. Idealiter is dat 5x3x60min., maar da's erg idealiter.

Geen TV helpt, maar internet helpt dan weer niet...
:stupid

Ik loop al 3mnd in de ziektewet vanwege een kapotte knie, dus tijd zat:D , maar ik heb nog een hobby, onderdelen aan elkaar solderen en hopen dat er iets leuks gebeurd, en op het moment gaat daar bijna al me tijd naartoe (zie DIY forum).
Dus eigenlijk verdeel ik me vrije tijd over 2 hobby's, maar als ik weer moet werken zal dat wel weer een stuk minder worden helaas.

Denk in totaal zo'n 15-20 uur met muziek maken/draaien bezig.

Werk overdag van 9-18 en dan zo rond half 8 heb ik gegeten, m'n standaard forumpje afgewerkt en kan ik iets met muziek gaan doen.
Of Renoise gaat aan en ik ga wat prutsen of m'n draaitafels gaan aan. Hier ben ik meestal wel zo'n twee uurtjes zoet mee. Daarna wordt het eigenlijk te laat om lekker te blazen =(

Daarnaast heb ik in het weekend alletijd om muziek te maken.

Ik gok '8 x 60 minuten (een werkdag)'

Ben de laatste tijd druk met school en werk, dan kan ik er jammergenoeg niet echt veel tijd in steken.

Ik heb vijf uur ingevuld, zal wel ongeveer het gemiddelde zijn denk ik. Soms is het veel meer, maar de laatste tijd weer veel minder.

Heb net Sonar 5PE in huis, nieuwe softsynths, etc. Ben zo druk met alles ontdekken en uitzoeken . . . Soms denk ik dat je creativiteit tenonder gaat aan alle mogelijkheden die je tegenwoordig hebt .. .

Ach, pak dan mijn gitaartje maar weer, gewoon lekker basic muziek maken . . .

Moeilijk om te zeggen hoeveel tijd ik aan muziek besteed.
Het voordeel is dat ik als huisman zijnde op bijna elke gewenst moment in m'n hok kan kruipen om iets uit te proberen of even lekker te spelen.
Daarbij heb ik een vrouw die zelf ook regelmatig in ons studiootje te vinden is en mij regelmatig om mijn mening vraagt.
Kinderen lijken de grootste tijdrovers te zijn als ik het zo eens bekijk, maar daar wij geen kinderen of zelfs maar een kinderwens hebben, houden we wat dat betreft veel tijd over voor muziek.
Overigens kan ik in mijn hoofd al lang met muziek bezig zijn zonder ook maar een toets of knop te hebben aangeraakt.

groet

Tom

ik denk zo'n 80x60 minuten, het is even druk...gister een seminar van 6.00-20.00, vandaag tot 19.00 in de studio, dan contractbesprekingen tot een uur of half 9...maarja, dat is dan weer geen muziek máken he ;)

Origineel geplaatst door Alexander
Fulltime een studie volgen met muziek als hoofdthema!

Same here! :)

Meer dan 40 uur per week dus, er is ook nog een weekend!

Leuke enquete!

Ik speel altijd minimaal 3 uur met m'n band, en dan volg ik momenteel ook nog een workshop die 3 uur duurt, en dan ben ik zelf altijd nog wel 4-5 uur zoet, dus dat is dan toch al gauw zo'n 10-12 uur per week. Heb het maar even op de 16 gehouden, had wel iets minder mogen zijn eigenlijk (8 komt vaker in de buurt)

heb een hele tijd stilgelegen, maar nu draai ik weer even op volle toeren aan zo'n 7 tot 14 uur per week:)

Origineel geplaatst door chielos
hebben jullie trouwens ook vaak zin om muziek te maken juist op die momenten dat het niet kan?
jep:D bij komt de meeste inspiratie meestal 's avonds als ik nog maar pas in m'n bed lig.

...vandaar die hele berg papiertjes vol met alternatief notenschrift op mijn nachtkastje:)

Ik heb vaak dat ik me stoor aan mijn vaste omgeving.. Studio in dit geval...
Maar dan laad ik wat samples in in mijn Sampler en neem bijv microkorgje mee (ik heb ze beide op batterijen) en ga dan gewoon in een weilandje zitten (ja ik weet het , het klinkt een beetje gek)
Maar kom dan wel met hele nieuwe ideeën terug. ;)

Origineel geplaatst door RockSteadyBeat®
Ik heb vaak dat ik me stoor aan mijn vaste omgeving.. Studio in dit geval...
Maar dan laad ik wat samples in in mijn Sampler en neem bijv microkorgje mee (ik heb ze beide op batterijen) en ga dan gewoon in een weilandje zitten (ja ik weet het , het klinkt een beetje gek)
Maar kom dan wel met hele nieuwe ideeën terug. ;)

Nix geks aan, ik zit te denken om daarvoor een laptop te kopen.:okdan:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back