Ouwe synth artiesten nu op de foto

demian

Ojee
Was net op de site van Jean Michel Jarre, goh, wat is die knaap er op vooruit gegaan.. :D

Zou ie een kater hebben of wat is er aan de hand met hem?

Plaats hier foto's van de synth- grootheden anno 2006..

Attachments

• jarre.jpg
    jarre.jpg
    48,9 KB · Bekeken: 121
Re: Ouwe synth artiesten nu op de foto

Origineel geplaatst door demian
Was net op de site van Jean Michel Jarre, goh, wat is die knaap er op vooruit gegaan.. :D

Zou ie een kater hebben of wat is er aan de hand met hem?

Plaats hier foto's van de synth- grootheden anno 2006..

Hij ziet er uit als 'Jean Bi-zarre'

Maar ik heb wel respect voor zijn muziek natuurlijk!
BTW, Vangelis ziet er al jaren niet goed uit :)

Laat die gast, hij had gewoon even geen zin meer om Oxygen 3 miljoen te maken.

Demian, plaats nou ook eens een knappe foto van jezelf? Dan kunnen we vergelijken, en ook opmerkingen maken! }:|

Vangelis omstreeks 2003..

Attachments

• vangelis.jpg
    vangelis.jpg
    61,8 KB · Bekeken: 118
EN natuurlijk:

Attachments

• ad v.gif
    ad v.gif
    48,2 KB · Bekeken: 122
Origineel geplaatst door Hanz
Demian, plaats nou ook eens een knappe foto van jezelf? Dan kunnen we vergelijken, en ook opmerkingen maken! }:|

Ik sta megagroot in de : 'post hier de meest verrotte foto van je zelf thread', daar werd niet op gereageerd, dus ken d'r ook niks aan doen hanziepanzie..

Wat loop je trouwens geirriteerd te doen laatste tijd, zit iets je dwars ofzo? Zeg dat dan gewoon..

Volgens mij hoor jij volgend jaar bij het team wat analoog stemmen mag tellen.. }:|

Ik bechouw het overigens wel als een compliment dat je me wil vergelijken met synthgrootheden, ik schat me zelf veel lager in dan jij denkt geloof ik..

Origineel geplaatst door demian
Wat loop je trouwens geirriteerd te doen laatste tijd, zit iets je dwars ofzo? Zeg dat dan gewoon..
Volgens mij hoor jij volgend jaar bij het team wat analoog stemmen mag tellen.. }:|

Hahaha, niet zo snel aangebrand joh! Ik bedoelde het als geintje... (zie smiley!)
En analoog stemmen tellen heb ik verleden jaar al gedaan, dus. ;)

Maar die foto met kwast in de hand, die was ook niet echt rot. En al best een tijdje geleden.
Ik vraag me af hoe bij jou de tijd zal huishouden. Wie weet moet jij ook wel aan het toupet op je 50e, net als Jarre.

over aangebrand.. nja. omdat je ook al over die chatclient begon voelde ik me een beetje achtervolgd.. :maffia:

Origineel geplaatst door Hanz
Maar die foto met kwast in de hand, die was ook niet echt rot. En al best een tijdje geleden.
Ik vraag me af hoe bij jou de tijd zal huishouden. Wie weet moet jij ook wel aan het toupet op je 50e, net als Jarre.

Nog een paar foto's verder, echt waar, daar sta ik er zeer verrot op.. ik zal hem ff voor je op zoeken..

kijk hier halverwege dan -> klik 8D

jarre heeft wel iets van mijnheer g. joling

mooi stelletje zou dat zijn

verder natuurlijk de nederlandse jean michel: (nu geruime tijd dood dus geen recente fotos)

image.php

Laatst gewijzigd:
Die laatste paar foto's zijn eigenlijk een beetje off-topic..

"Ouwe synth artiesten nu op de foto"
:geslaagd:

Wel grappig uiteraard! :D

bij deze 'n update:

Attachments

• stefmeeder.jpg
    stefmeeder.jpg
    27,5 KB · Bekeken: 117
Origineel geplaatst door ttdom
jarre heeft wel iets van mijnheer g. joling

Verder natuurlijk de nederlandse jean michel: (nu geruime tijd dood dus geen recente fotos)
Jawel, zijn meest recente foto:
Dani%20mummy.jpg

Natuurlijk mag 'onze' Rob niet ontbreken:

Vroeger (rechts):
RobPapen.JPG

Nu (2005):

[overigens 'geleend' van zijn eigen site www.robpapen.com]

Attachments

• rob2005.jpg
    rob2005.jpg
    62 KB · Bekeken: 110
Laatst gewijzigd: