Toen ik 10 was, kwam 'Purple Rain' van Prince uit. Mijn zus kocht toen die LP en als zij weg was, ging ik altijd stiekum op haar kamer luisteren. Ik was helemaal verkocht meteen. En als je Prince leuk vind, is de stap naar Jimi Hendrix, Sly Stone en Parliament snel gemaakt. Ik weet nog dat ik "foxy Lady' voor het eerst hoorde, toen ik 13 was ofzo. De haren op mijn arm vlogen omhoog, geweldig. Gitaar leren spelen, jarenlang in coverbands opgetreden en toen ik erachter kwam dat ik niet echt zelf leuke dingen kon schrijven, en ik toch iets met muziek wilde gaan doen, ben ik de SAE gaan doen. Nadat ik dit eenmaal ontdekt had, ben ik als freelance technicus gaan werken, en daarna ben ik les gaan geven, terwijl ik nog steeds voor studios werk. Dus ik ben dag in dag uit met geluid en muziek bezig. Ik heb gelukkig van mijn hobby en grote liefde mijn beroep kunnen maken. Muziek is mijn alles, bij het opstaan, naar bed gaan, werk etc. Gelukkig heb ik een vriendin die erg veel met muziek bezig is, ik denk dat de meeste van 'ons' dit wel nodig hebben. Zij weet meer over de niewste muziek dan ikzelf...

)
and feel the beat"; "Confetttttttttttiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis