Muziek voor jezelf?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Cisco

advancedtechnoresearch
Wat ik me afvraag! Maken jullie de muziek die jullie maken in eerste instantie voor jezelf? Of gaan jullie van begin af aan meteen al uit van een breder plubliek?

Ikzelf maak mijn muziek in eerste instantie niet voor andere! Het is een hobby voor mij! (dat blijft het grote verschil)

Zijn er misschien 1 van jullie afhankelijk van andere mensen?

Ik maak de muziek voor de vloer, maar maak wel wat ik zelf lekker vind klinken en niet
waaraan ik denk dat verkoopt, ben het er wel niet mee eens, maar het verkoopt.
Ik doe mijn ding, maar wel met die gedachte dat ik er graag mensen op zie dansen.
Tuurlijk maak je het voor jezelf, maar nooit helemaal denk ik, doe je dat wel
dan breng je het ook niet breed uit. Zie een 'spinvis' ,krijgt veel publiciteit na zijn
track 'smallfilm' maar wil dat niet en heeft een cd op de markt voor hen die het
willen kopen en dat is het.

voor 99% toch wel muziek gemaakt die ik zelf relaxed vind, waar ik voldoening uit haal. En als iemand het te gek vind, dan is dat mooi meegenomen maar het is niet perse mijn doel.
Kijk, het is smaakgevoelig en als ik iets maak waar ik echt tevreden over ben en gewoon goed klinkt, moeten er mensen te vinden zijn die dat soort muziek ook kunnen waarderen toch?

Ik maak muziek voor "the dancefloor", maar het is uit mij. Ik maak bijvoorbeeld nooit een nummer voor anderen die ikzelf niet goed vind.
Kijk als je muziek met je 'hart' maak dan is het altijd goed. Als je het doe om een ander te pleaze, ja dan kan je wellus een misser maken.

Ik maak muziek voor mezelf, maar ik neem mee wat anderen ervan vinden. Een deel van de kick is toch dat andere mensen je spul goed vinden.

ik maak muziek voor mezelf...simpel...als anderen het mooi vinden is dat mooi meegenomen....nou ben ik zelf een house-junkie dus het is wel de bedoeling dat het swingt en funked en dat er op gedanst kan worden..maar ook weer niet altijd...ehh..dus.

Voor mezelf. Vandaar dat ik ook nooiit iets laat horen. Het is helemaal van mij. Laat me maar lekker pielen... zo vind ik het het leukst.

Misschien als ik ooit 100 % tevreden ben laat ik wat horen..

Aangezien ik nog geen succes heb geboekt zeg ik dat ik het OF voor mezelfd doe OF dat ik underground ben ;)

Ik maak muziek voornamelijk voor mezelf. Dat is niet echt een eigen keuze... de waarheid is dat maar weinig anderen geinteresseerd zijn in mijn muziekjes, ook al plaats ik regelmatig wat op het Internet.

Tja eerste plaats voor me zelf. En voor algemeen geinterreseerden. De buren horen het altijd of ze nu geinterresseerd zijn of niet. En m'n ouders en katten. (Die laatste 2 jammen af en toe mee. Die zwarte kan de keyboard walk. EN die andere fur elise als ik haar help.)

Dit is voor mij een hele moeilijke vraag.
'Vroeger' maakte ik muziek uitsluitend voor mezelf. Maar die stukken waren zo raar dat niemand ze kon begrijpen. Dus nu probeer ik m'n wereld zo begrijpelijk mogelijk te maken, d.m.. redelijk eenvoudige vormen en structuren. Zonder die bepaalde energie en 'levendheid' te verliezen.

DUs, ik maak muziek niet voor mezelf, maar probeer mijn wereld zo begrijpelijk mogelijk te maken voor de buitenwereld.*D En ik zet ook al mijn probeersels etc. gewoon op internet, ook al vind ik dat soms wel moeilijk. Maar sinds ik dat ben gaan doen, is de uitdaging alleen maar groter geworden.

ik maak muziek.

voornamelijk voor mezelf ...anders ging ik wel eindeloos hitjestrance proberen te maken totdat ik een hit had..... nee wacht dan doe je het ook voor jezelf (het geld)

op dit moment is het ook enkel voor mezelf. (dat van die underground vond ik een goeie)
ik zou ook eens iets op het net moeten zetten en zo, maar da komt wel binnenkort.

uiteraard zou het mij een enorme kick geven moest ik ooit een volle dancing zien door het lint
gaan op mijn muziek... dus er is toch een beetje ambitie en ook zin om iets te maken voor anderen.
hoewel, het moet ook steeds een beetje voor mezelf blijven.
als je enkel gaat doen wat de anderen "goed" vinden, of wat je denkt dat ze goed vinden... dan deugd het ook niet ;-)

ik maak ook muziek voor de fun of om me af te reageren :)

greetz,

cloudy

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back