Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Bartology
Keith Jarrett

Bach is niet echt een toetsenvirtuoos voor mij, het is voor mij meer een muzikaal genie die onverslaanbaar is in het maken van fugas, cantates en orgelwerken. CHopin is wel een grote toetsenvirtuoos maar dan halen Liszt en Rachmaninov hem toch wel in op gebied van virtuositeit.Origineel geplaatst door Danny
Bach was inderdaad een heel groot toetsenvirtuoos, maar Chopin heb ik hier nog niet gehoord. Nochthans was hij ook wonderbaarlijk.
Vangelis vind ik indrukwekkend, maar er zijn er groteren. Langs de andere kant vind ik het wel knap dat de man autodidact is en dat zie je ook aan z'n speelstijl: die is heel anders dan klassieke pianisten.
Maar als het aankomt op romantiek in de muziek, dan haalt hij het voor mij helemaal (toch zeker wat electronische musici betreft).
![]()

Origineel geplaatst door Thoraval
uit eigen ervaring: herbie H
ik heb een keer met hem gejammt 2 jaar geleden toen hij in A'dam was. Dat was by far een van de mooiste ervaringen in mn hele leven
In nederland is Michiel Borstlap toch wel de beste (jazz)pianist die er is. God wat kan die man spelen/componeren.