De 'Kick' Maker!??

Teragon heeft zojuist een kickmaker vst uitgebracht:
kickmaker.jpg

is nie graties...25 dolla

LINK

De demo is eigenlijk alleen om de presets te luisteren want tweaken is disabled

Origineel geplaatst door Raph
De demo is eigenlijk alleen om de presets te luisteren want tweaken is disabled

Lekker suf dus..dat ze dan ook alleen een MP3'tje beschikbaar stellen.Maar goed volkomen nutteloos deze post weer ;)

Origineel geplaatst door Arv
Christ.

Dit is echt met stip de "ultra perpetual continious returning boring fucking chatty basterd" vraag OOOIT gesteld hier op het forum.

De zoekfunctie geeft 267523476215878961234 hits.
R

mee eens...als 1 van de moderators al die kick-draadjes nu eens samenvoegt,heb je een thread met zoveel antwoorden dat als je ze allemaal zou uitprinten,je een pak papier nodig hebt dat zo groot is dat het bos bomen wat voor dat papier gekapt is (ondanks dat het deels gerecycled papier is) groot genoeg is om nog meer in te verdwalen (ondanks GPRS) dan in al die 'hoe maak ik een kick' threads...

Origineel geplaatst door dione
mee eens...als 1 van de moderators al die kick-draadjes nu eens samenvoegt,heb je een thread met zoveel antwoorden dat als je ze allemaal zou uitprinten,je een pak papier nodig hebt dat zo groot is dat het bos bomen wat voor dat papier gekapt is (ondanks dat het deels gerecycled papier is) groot genoeg is om nog meer in te verdwalen (ondanks GPRS) dan in al die 'hoe maak ik een kick' threads...

HA HA HA HA!!!! :D :D :D :okdan:

Get your kicks on....

Attachments

• drive-route-66.jpg
    drive-route-66.jpg
    14,6 KB · Bekeken: 116
sinusgolf, de pitch van die sinus aan een envelope hangen met de attack op 0, decay naar wens instellen, sustain op 0, release op 0.. (of al die instellingen anders, net hoe je je kick wil hebben) dan heb je al een simpel kickje.. je kan dan nog met die envelope instellingen spelen... En effecten etc. toevoegen naar wens...
Of je gebruikt gewoon een drumcomputer, nog makkelijker

Origineel geplaatst door Tactic
Kickme! Draait op creamware kaarten, maar echt superrrrrrvet!

hier sluit ik me 100% bij aan :)

I get my kicks on channel six I get my kicks on channel six I get my kicks on channel six I get my kicks on channel six

Ghehe. Hej wat leuk, een kick thread.

Ehm. Alles wat ik met een EQ kan bewerken is een bodem voor een kick.

:doei:

Re: De 'Kick' Maker!??

Origineel geplaatst door M-Plex
Wat is nou een goede manier om kicks te maken??
Welke software/ hardware?

Ja vertel es... hoe maak je bijvoorbeeld een goeie professionele hardcore kick?

:stupid =( :bekdicht:

zoek funktie al geprobeerd? wat zie je als je bijv. hardcore intyped?
of wat zie je als je bijv. in het gedeelte van t forum waar deze topic in is, helemaal bovenaan vastgeplakt zodat t altijd bovenaan staat?

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door ReSoNaNcE
:stupid =( :bekdicht:

zoek funktie al geprobeerd? wat zie je als je bijv. hardcore intyped?
of wat zie je als je bijv. in het gedeelte van t forum waar deze topic in is, helemaal bovenaan vastgeplakt zodat t altijd bovenaan staat?

Maak je niet druk man... met je huil en "bekdicht"-smileys ook gelijk :Z Zal ik voortaan dan ook maar smiley's gebruiken om duidelijk te maken of ik iets wel of niet serieus bedoel... Hmmm.. nee, maar niet....

Origineel geplaatst door nuane
Zal ik voortaan dan ook maar smiley's gebruiken om duidelijk te maken of ik iets wel of niet serieus bedoel... Hmmm.. nee, maar niet....

:confused:

aangezien mensen elkaar niet kunnen zien of horen terwijl ze discussies voeren op een forum, zjin er juist de smileys om je emotie te uiten .. een smiley kan t verschil maken tussen dom of grappig overkomen ..

ben je bijv. echt zo dom dat je de bovenste quote serieus bedoelde of probeer je lollig te zijn?

Ik kan daar moeilijk over oordelen aangezien ik jou niet ken .... en ook domme mensen mogen posten op t forum..
ben jij niet dom maar probeer je lollig te zijn door een domme post te posten zonder duidelijk te maken dat je lollig wil zijn, kijk dan niet raar op als mensen je dom vinden of te lui om de zoek funktie te gebruiken :kont:

:biertje:

ik probeerde inderdaad lollig te doen zonder dit te melden en was derhalve te lui om de zoekfunctie te gebruiken, dus met andere woorden, ik ben echt zo dom.

ach je heb iig weer wat bijgeleerd dan he .... de zoek funktie is je grote vriend op t forum :)
kun je iets niet vinden, dan staan er genoeg mensen voor je klaar ...
en ook als je te lui bent om te zoeken staan er genoeg mensen voor je klaar, maar toevallig was je net nr 999 die met die vraag aan kwam zetten... wees blij dat je niet nr 1000 was :)

Ehm ja... ik hoop dat je enig cynisme in m'n vorige antwoord hebt kunnen bespeuren. Zo niet, laat maar verder... :)

Back