enquete

thebenmen

Nieuwkomer
Hallo,

wij volgen een opleiding aan de Fontys in Eindhoven. Wij zijn bezig met een project over een Analoge Synthesizer. Het is de bedoeling dat wij deze gaan ontwerpen en maken. Voordat we met zo'n dergelijk project kunnen beginnen moet er eerst klantonderzoek gedaan worden om te kijken of het wel de moeite waard is.onderaan deze threath staat een link naar een enquête over de Synthesizer.
Nu zou ik willen vragen of er mensen hier zijn die even de moeite willen nemen om deze enquête in te vullen.

de link

Alvast bedankt!

namens de projectgroep, Ben van Sambeek

Bericht door een moderator:
verplaatst naar algemeen

Bij de vraag " welk ander merk synthesizer heeft u eerder gebruikt"

1) er zijn (veel) meer merken

2) momenteel kun je er maar 1 andere hebben gebruikt? Ik heb toch meerdere merken gebruikt.

ik vond de v(r)agen veel te algemeen...
vraag me af hoe jullie hier conclusies uit kunnen trekken tot het maken van een synth.
mensen kunnen totaal geen beeld krijgen van hoe en wat ook, dus wat het nut nu is van het invullen...?!
kortom, behoorlijk basic allemaal nog en dan zeg ik niets te veel lijkt me...

Origineel geplaatst door Pjotr G
Bij de vraag " welk ander merk synthesizer heeft u eerder gebruikt"

2) momenteel kun je er maar 1 andere hebben gebruikt? Ik heb toch meerdere merken gebruikt.
dat was toch wel de meest opvallende idd...

Origineel geplaatst door Alexander
Het nut van enquetes is toch verschillende antwoorden vergaren..niet meningen van deelnemers over de enquete zelf!?
goedzo alex! :okdan: 8o)

wat voor nut heeft het om te weten te komen welk merk synth mensen nu hebben gehad?! wat valt daar uit te concluderen?

Origineel geplaatst door 6 trak

wat voor nut heeft het om te weten te komen welk merk synth mensen nu hebben gehad?! wat valt daar uit te concluderen?

Als het jou enquete is, dan moet je je daar lekker druk om maken.. anders zou ik lekker schaatsen gaan kijken of beats bouwen.

Er worden wel nuttelozere enquetes gehouden en daar hebben de makers vast wel ergens een nuttig doel voor gesteld.. mij maakt het geen rapperdeflap uit, want je mag zelf weten of je het invuldtdtrrrtsy! Ok dan!

Origineel geplaatst door 6 trak

Wat heeft het voor nut om een gearlist in je sig te zetten.... en wat voor conclusie moet ik daar uit trekken?

Tis leuk dat ze zoiets doen, maar als ik die enquete lees dan krijg ik niet het idee dat ze zelf iets van synths weten. Volgens mij zouden ze eerst een enquete moeten doen over de juiste vragen om te stellen voordat ze deze enquete doen. Ofwel: eerst uitzoeken wat de markt eigenlijk ís voordat je gaat uitzoeken wat-ie wil...

Ik zou eerst nog eens een (betere) conceptanalyse doen.
De definitie van een synthesizer klopt wel ongeveer, maar is het volgens mij nog niet helemaal.

Op deze synthesizer zitten nog een aantal extra functies om nog mooiere effecten en tonen te horen

Met name bovenstaande omschrijving zit niet helemaal lekker, het concept effecten komt zo niet goed uit de verf.

Ik heb de enquete wel even ingevuld, overigens.

Veel succes verder. :geslaagd:

Kan maar een ding zeggen.

Wat een bar slechte enquete.

Kom op jongens, doe es wat meer je best want dit gaat helemaal nergens over.
(Dat zeg ik dan als ex fontys gup)

Back